2016年7月26日 星期二

今日避險股, 昨日濠賭股?

話說今日放工一路都諗緊呢個問題....

究竟我係咁多年的蝕錢上學到咩呢?

當年氣勢如虹的濠賭股, 同今日氣勢如虹的REITS, 公用股, 有無一D 共通的地方?

應該話, 多年後的今日假如我再遇到多一次同樣的情節, 我會唔會避得過OR 有所進步?

當年濠賭股同卓悅由超強股墮落的契機究竟係咩呢? 又係咩令到我察覺唔到濠賭股同卓悅己經氣數己盡?

今時今日我當然可以講到一億個理由出來啦, 例如賭收己經連續十年增長, 太依賴中國, 賭收無以為繼等, 賭收唔係短時間內突然由三百幾億跌到百幾億的, 係經過差不多一年的時間, 但我有留意過嗎?

據我印象當年岩岩賭收下跌, 我仲入去撈低, 咩SJM, 金沙, MGM, 全部撈!! 當時己經有消息講緊濠股支持不住, 但係我只係聽到一D 我想聽的消息, 例如中國人一定要賭的, 遲早一定會反彈, 呀爺唔會比澳門死的, 如果賭收唔得點會仲有咁多賭場開呀, 等等....

留意下當年我買濠賭股的紀錄:























當然而家睇番梗係一額汗啦...但係當初究竟係D 咩蒙蔽左自己雙眼呢?

今日REITS 又創新高, 佢的風險除左加息仲有D 咩呢?我又應該點做先係最好呢......



沒有留言:

張貼留言