2016年4月6日 星期三

加按失敗


今日終於去左永亨諗住加按我間屋, 諗住起碼套番80萬出來買REITS, 點知佢話我間屋只可加按一半再扣去欠銀行的...最後係無得借......

完了吧....如無意外.....枉我尋晚仲緊張到訓唔著教...草....

其實我都還好GE...借唔到都可能係天意....可能我避左一劫呢...haha~
唯有專心慢慢磨吧...遵從每月的投資方法~大跌市就用我夫人的漲爆基金掃貨~!!

呢兩日極速睇完呢本書:



雖然個名真係好雞...好似D 傻仔書, 但真係幾好睇, 重點係:
1. 複利公式的重要
2. 跌市要開心
3, ETF 先係王道
4. 資產分配係最最最重要
5. 主動型基金都係垃圾..............

最令我深刻係2, 因為跌市係掃貨的機會, 點解D 人會跌市哭升市笑呢? 本書話正常應該跌市笑升市哭呀, 因為升市我就唔可以買我心愛的股!!

無錯, 跌市笑証明我係買緊一D 我有信心而我覺得我了解的股, 我係入股佢的公司, 我買的係商業, 而唔係一個number !!

記住, 我係買佢間公司, 我係買佢間公司, 我係買佢間公司!!

所以我又睇番自己個profile, 跌市我會開心嗎?

於是我二話不說減持了939.......(原諒我再次矛盾吧....)
因為佢玩股換債, 係可以顛覆以前所有數據的, 可以插到2 蚊, 而2 蚊我會掃貨嗎? 唔會!!!!哈哈

下一步就係諗下ETF 同資產分配, 係咪要加入債券ETF 去balance 番個組合呢?










沒有留言:

張貼留言