2016年4月2日 星期六

人應該追求自己認為快樂的生活

今日終於睇完呢本書, 最印象深刻的係其中一個忠告:

投資係注定孤獨的, 無必要去分享你的投資策略或尋求別人的認同, 因為你只要為自己負責.

另一個係叫我地千其唔到借錢投資, 因為有借貸成本下你就唔可以自在咁做決定, 會被借貸成本迫你去落注, 因為由你借的一刻你己經開始扣緊錢...咁我應該借嗎?

最最最正係係最後一個忠告:


人應該追求自己認為快樂的生活, 一個人最大的成功應該係通過個人努力而得到的成功...

如果係咁...我而家過的日子有意義嗎? 我知道何為有意義嗎?

如果我有仔女, 我一定會盡我的能力令佢地有自己的夢想/理想/興趣

因為無理想可能係我一生最大的憾事....人到三十都唔知自己呢一生想點過...真係好悲哀

2 則留言:

  1. 不必強求,其實絕大多數人都唔知自己人生想點過。
    反而old seafood 會以此質問後生仔冇人生目標。
    Bart

    回覆刪除
    回覆
    1. Bart 哥, 謝謝你的鼓勵, 希望我在有生之前可以找到我的目標

      刪除