2016年4月21日 星期四

經濟末日會來到嗎?

我今日忍唔住買左一手匯豐@51.75.....................................I am so Sorry!!!

始終都係輸左比自己....唯有睇下市場會點懲罰我吧....

======================================


尋日個市小插150 點, 今日又有升番350 點, 就來去到22000 了, 呢D 咁GE 市況我都唔識講, 你話佢聽日開始連插十日又得, 話佢連升十日又得, 市GE 野真係唔好預測....特別係而家由散戶主導多, 估得今日估唔得聽日, 做到自己吧....

分享下最近睇的一本書, 入面講到媒體只會報道負面的消息, 而人類係歷史中唯一學到的教訓, 就係人類永遠都唔會係歷史中學到教訓, 哈哈

呢篇野真係講中左我, 我就係哥個成日覺得"今次一次會唔一樣"的人, 成日覺得而家的金融體系點同以前比呀, 咁複雜!! WELL, 但係幻想下自己置身於每個爆煲的時代, 都會覺得今次爆煲一定同以前唔一樣, 但結果最後都係一樣!!

因為歷史本來就不單純, 有野恐怖得過打扙咩!! 唔講遠講D 我自己經歷過的:

2003沙士, 個個戴口罩番學, 番工又要係屋企番, 講到香港就黎變疫埠, 係疫埠呀!! 有咩恐怖得過疫埠呀?????

2008 雷曼事件, 百幾年的大機構都可以執粒, 哥陣你有信心可以復原嗎?

結論就係, 死就死, MARK 大隻脾, 早D 爆一獲仲有機會比我早D 吸貨, 遲爆我真係搞唔掂....

雖然好多人以至我都覺得金融結構一定會爆, 唔通我地長期渣CASH 等運到嗎?
正如人一定會死, 唔通咩都唔做日日係度食同訓?

而且我深信, 佢爆之前一定升一獲金.............到時請留意!!!!

沒有留言:

張貼留言