2024年9月17日 星期二

便宜就是硬道理

垃圾1310 早幾日清左倉點知即刻有異動, 即刻2.7 高位買回一點, 唔經唔覺就黎3 蚊

成日話垃圾股害人, 我就話垃圾股先唔會害人, 因為佢已經話到明你知係垃圾股, 你要買就要自己衡量風險

真正害人的係白馬股, 所以我從來唔買, 因為賭垃圾股你知自己賭緊, 買白馬股你永遠覺得自己做緊價值投資

我最唔鐘意的就係巴巴哥句, 要用合理的價錢買入優質的股票

首先咩係合理?  然後咩係優質?  普通人識條春麼?

不如我直接D 啦, 老王: 只要買上升的股, 100%可以賺錢

最後想講, 普通人能夠比較有能力分辨的, 就係股票的便宜程度

換句話說, 只有便宜先係硬道理, 只有便宜到超出認知, 先係普通人賺錢的好機會

唔係話叫你盲睇PB PE, 我只係話便宜係股票黎講係"相對"容易識別, 都係要做功課


3 則留言:

  1. 宜家中移動係白馬股

    回覆刪除
  2. 941 慢慢一路升一路沽吧
    收了九月息后, $71 以上先沽一注

    回覆刪除