2022年10月9日 星期日

偽水務之粵海

6蚊有諗過買粵海270, 一打開佢張巴能sheet , 即刻醒晒

供水比香港有幾巴之閉有幾穩定都無用, 公路酒店內房一大堆無用資產, 10厘好似好高, 上年靠地產彈一彈個盈利, 今年仲可以?

睇下上實控股同深國際, 其實每隻都互有缺憾, 要搞水務, 公路, 控股公司真係大把選擇, 270負債一支箭咁上, 完全係內地綜合企業的作風, 唔供股真係偷笑


270 真係不配東江水之名, 鐘意270 真係不如買上實, 起碼人地擺明殘, 仲要殘左幾年


270 應該係繼5仔同405 後第三隻收息陰陽路之我在你左右


PS. 以上股票我都無

5 則留言:

  1. 發哥上個月出左份報告話要貫徹執行習大大指示.在全國大搞海水化淡项目,尢求是在沿海省份,因為海水化淡平靚正,可解决缺水問題。香港新的將運澳海水化淡廠第一期明年投產,簽左10年約,每日可生產13.5萬方米食水,全部完成每日產能可達27萬立方米,全港每日用水都係81萬立方米,換言之,只要起多2間化淡廠,全年一滴雨都唔落,所有水塘零存水,都夠水用。起一間化淡廠都係90億,一年買的東江水都要幾十億,再者,若廣東起多十間八間化淡廠,d水實多到同平到任香港要,又唔駛怕水質汚染同雨量不足,270d供水業務肯定要收檔,所以270跌到冇底是對的。

    回覆刪除
  2. 「270 應該係繼5仔同405 後第三隻收息陰陽路之我在你左右」
    尼隻野確實好「鬼」,笑死😂

    回覆刪除
  3. 唔講唔知,其負債突然大升,多謝王兄

    回覆刪除
  4. 投機勿心存僥倖。

    回覆刪除
  5. 熊市更加唔好買有暇痴的股

    回覆刪除