2022年8月23日 星期二

活下去, 現金流!!

活下去, 現金流!! 估唔到任哥同我的想法一樣, 哈

清了所有重資產高負債及有賺假錢嫌疑的股, 增持番少少現金

沽清34

沽清內銀

沽清807, 光水

減持一半1071


買入20000 股762

買入20000股386

買入1000股941

買入5000股778


恒基出左業績, 真係唔太掂水, 新世界股價都下跌左成年, 係得1113 回購同16 暫時頂到

本來預左D 錢買四大發展商, 睇黎都係再望下先


香港樓升左咁多年, 四大發展商作為既得利益者, 股價都咁的衰樣, 重點係, PE 都仲係10以上, 完全無吸引力, 唔知佢地咁多年賺左D 錢去左邊?





4 則留言:

  1. 華為任正非說未來十年都不會有好日子過,全世界冇一處地方會係樂土,這番話無非是刺激下属士氣,不想員工躺平。你快樂過生活,我拚命地生存。凡是有錢搵的業務都會沾手,冇錢賺的部門就摺埋,一定要有現金流,生存至重要,留得青山在,才可笑到最後。看來王兄是雪球的粉絲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 而家除左雪球都無乜股壇好蒲了

      刪除
  2. 樓市上升主要是住宅升,而且只是價升,租金跟唔足。四大發展商手上資產多數是商場、寫字樓等商用物工業,已經多年無升了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係咁多年派息又唔係高, 咁賺左D 錢去左邊? 我以為租金回報最少有四厘

      刪除