2022年8月11日 星期四

941實物一問

 941 中報無乜補充金戈大佬仲研究得詳細過我但想請教下各位股友提取實物股票後係咪就同間銀行無任何關係問過銀行佢話到時股息會直接寄比我如果我係非香港地址會點搞有寄失風險嗎?有咩要注意?

 

第一次有呢個想法因為941 持倉比較重每年收多我10%股息都幾禾味龍想慳番捐去慈善機構都唔想益稅務機關

 

12 則留言:

  1. 轉名紙有一項可填上收取股息銀行戶口號码 以後股息直接存入 你只會收到通知單話存了錢入你戶口。但非香港戶口可不可以收 我就不知。

    回覆刪除
  2. 要問一問941過户處

    回覆刪除
  3. 有中移動請預留時間轉名, 如不取實物九折收數.

    今次派息計算即是每一萬股移動少收港幣2200.00, 即是每一萬股移動少收港幣2200.00

    1/ 通知銀行,中央結算,股票行你要收取某股票實物(留意最低收費)

    2/ 數天後,去有關機構取實物,簽名,填上地址,銀行戶口號碼,前往灣仔稅局3樓繳交股票印花稅,因原先買入時已繳交印花稅,所以稅局會"打印"證明是原有股東,不需要繳交。

    3/ 前往合和17樓Computershare進行過戶手續,每一張股票收費$2.5 (一股一張到1,000,000股一張也可以,基本上幾多股一張也可以,通常考慮個人平常買賣數目,例如10手20手一張實物股票,方便日後買賣。)

    4/ 約兩星期去返17樓取股票實物。

    留意過戶時間限制,某些股票某個時段暫時停止過戶,以免去到合和17樓白走一趟。另外合和17樓過戶服務9:00到16:00

    不需要親自出現,但股票實物繳交稅局打印時上面要你要有你的簽名,和見證人簽名。

    回覆刪除

  4. 通知銀行或中央結算或股票行你要收取某股票實物,基本上件貨喺邊度就通知那一邊要取實物(留意最低收費).

    如你本人不在香港,請問清楚有關方面你的代理人需要出示那些文件才可以代領實物股票。

    回覆刪除
  5. 多謝各位,最怕我不在香港會寄失,好似會寄支票,我再問下,多謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 避免郵寄失誤很簡單,收到股息單,填番你銀行戶口資料,寄回過戶處,下次派息會直接入銀行,某些股票派息即日下午3:30後可取用,趕得切收市前買返落去。

      刪除
  6. 香港實物股東也要交 10% 稅, 為何要提出來?

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時實物不用,回a後未知

      刪除
    2. https://www.hkex.com.hk/Market-Data/Securities-Prices/Equities/Equities-Quote?sym=941&sc_lang=zh-hk


      股息稅是基於公司註冊地點,請前往以上網頁位置,去公司簡介, 看看註冊地點.

      中移動是香港註冊,轉實物不需要繳交股息說,今期每一萬股慳返$2,200.00,再慳返銀行最少收費$30。

      刪除
  7. 我都有但得好少,之後得閒計下數睇下先賣正股再做DITM SP 會唔會有着數先...

    回覆刪除
  8. 問左銀行可代搞轉名, 不過股息要自己收支票..

    回覆刪除