2020年7月21日 星期二

倒在黎明前

冠德同新創建曾係我最有信心的股票之一
可惜都係倒在黎明前, 新創建仲要輸5K

唔夠信心真係世上最痛苦的事

BTW 英國講到明會犠牲公用事業者的利益去益市民, 長建正式remove from my list, 再見了

今日最乖都係濱江BB

14 則留言:

  1. 長建係好股
    但時不予佢
    買左持貨輸哂時間成本
    好無奈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇法係連基本面都守唔住, 未來兩年會review 利潤管制, 加下英國政府的取態, 已不是時不與我的問題了

      刪除
    2. 越供越跌...真係睇到心up

      刪除
  2. 老王兄呢排跟偉哥執唔少啦

    唔洗留戀啲老套嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 拿,我唔係抄偉哥架,只係同佢不謀而合

      我係抄其他巨人的:)

      刪除
    2. 總之執唔少,都要請食飯架啦 XD

      刪除
    3. 請R兄食飯,洗乜等贏錢:)

      刪除
  3. 賣仔莫摸頭, 老王兄節哀

    回覆刪除
  4. 舊經濟股票最好改變選股方向,單業務為主。

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊經濟我都係掃1883 算...

      刪除
    2. 1883 暫時唔敢再買
      怕組合失平衡
      反而近期留意1052公路股
      岩價就買

      刪除
    3. 公路股遲早復活,1052穿5我都入啦

      刪除