2020年7月1日 星期三

沽清1038

沽清最後尾倉1038 , 入CTM, 新創建

長和系只餘1000股001鳥, 嗚


14 則留言:

  1. Share price trends are unpredictable, yet 001.HK should be better than 1038.HK.

    Now 001.HK has div. yield >6%p.a.

    Be optimistic and patient!

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 001 其實我是在找位換走...
      曾將長和系比作永續股票現在看起來有點可笑, 因為世上跟本不存在這樣的股票

      刪除
    2. Wong Sir,

      Market price of any listed stock is fluctuating, but the substance of 001.HK is unchanged.

      Let us Ga Yau!

      ^_^

      刪除
  2. 資金流向科技股,健康醫療股,中概股
    傳統資產銀行股地產股受重傷
    需要長時間回復
    對價值收息投資一派難以適應

    而家市場走向決定了一切
    唔係岩定錯既問題
    只係原因和結果

    對自身黎講
    要重新整理自己固有想法
    再調整投資策略先係最困難
    呢兩個月忍痛執倉
    重新出發
    組合虧蝕已減少
    希望黎緊既時間
    盡量追回上半年既損失

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我未放棄收息股, 反而認為而家係收集的大好機會, 但為免自己看錯, 都要迫自己買入新經濟, 且戰且降, 哈哈

      刪除
    2. 只是收息股選擇範圍細了 仍有收息股創新高

      刪除
    3. 收息股我仍然持有
      佔組合比例一定數目
      但要作出資產配置安排
      所以新經濟股亦要持有

      1883仍是最重倉既收息股
      唔捨得沽貨
      唯有向銀行/地產板塊落手

      刪除
    4. 我決定收息只留1883 + 659 算了

      刪除
    5. 收息股只留下1883,1052同埋405

      經過上半年波動
      以後會定期檢視投資方向
      不同市場氣候調整唔同既做法

      所以我相信收息股會重新顯示價值的
      不過唔係短期內出現

      刪除
    6. 我的組合中主力有52新高的信義能源

      其次3月預計十里以上果斷撈底中國電力

      呢兩隻收息肥美

      手上有北京控股收息大爛臭

      1883預了長期作戰

      呢兩隻收息繼續微蝕

      趁中國平安接近3里息時再撈底,中國平安在疫情下短期受影響 中長期看好 計科技屬性 平安本身擁有最多金融專利

      刪除
    7. 我經常有個畫面,多年後的一日,係地中海小島望住個海,想一想個倉的股帶比我源源不絕的現金流,那種感覺....

      刪除
  3. 我賣左1113,順住個勢加入新經濟路線算數了。

    其實係好短視地覺得與其等價值回歸,不如一齊落鑊鬥傻好了。一般先炒起一樣,升市末段先輸到價值回歸股所以就賣左先算了...

    回覆刪除
    回覆
    1. 市場只有一面,就係正確的一面,哈哈

      刪除