2019年11月12日 星期二

殺君馬者道旁兒

唔知大家有無玩過一種5 VS 5 的即時戰鬥GAME, 係基地個重生點會有一個人幫你補血, 等你滿血後出去再殺過

哥班大中小教師就係企係基地哥條友, 對住大眾話作為老師絕對支持自己的"孩子", 有咩事就淨係識係報章予以強烈譴責, 某程度上比777 更嘔心

停一停, 想一想, 身邊會唔會都有D 地方或直接或間接不斷發送呢D 信息


16 則留言:

  1. 其實暴徒就係想警察用過份武力,或者解放軍直接出兵,目的就係想國際制裁香港同中國,所以警察只會用有限武力,而受害嘅就係手停口停嘅普羅百姓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真正搞事後面哥班人才可怕, 當然不是全部人都認同有"後面班人"

      刪除
    2. 的確係,但係勸左就算,算係盡左本份,其他嘢真係幫唔到手啦。

      刪除
  2. 成日話振震中大,說白點就係暴徒想逃到有人照的地方,博你地唔敢入去...
    而在果度路露,不是守護,只係不能離開,一出去就無左保護網

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人睇到警察"攻打"
      有人睇到係搞事的人不斷挑機

      我睇到大學對話完唔滿意然後周圍破壞, 可能之能就有人會話破壞/暴力/XX 係唔岩, "但係"XXXXOOOO####....下刪一百字, 萬用金句

      刪除
    2. 我在某某有名氣的blogger文章中已見過
      典型文宣句字.萬試萬用...都係開首站在道德高地頭兩句一定批評暴力行為唔岩..但又深表諒解暴徒的行為..然後整篇文章九成都係指罵警察暴力...我覺得最可惜係呢D作者..或者理財班既學生/粉絲..應該不少被文宣班

      刪除
    3. Exact7ly, 見到"但係"哥兩個字已經可以收皮, 你講得好岩, 呢個套路真係萬試萬靈, 好似好中立戴左頭盔先, 之後洋洋數千字發表偉論, 強大

      刪除
    4. 還有不停散播仇恨種子的人一樣可怕...
      今時今日的報章已經將警察變成唯一既罪犯...
      殺人放火強姦全都入警察數...最慘還真的有人信...

      刪除
    5. 我只希望邊方面都好, 唔好搞中小學生真係...唔好拉佢地落水, 等佢地專心一意完成學業先再講咩非黑即白學是學非明辨是非...好嗎? 如果係我仔女被拖落水真係好心痛...邊邊都好...高抬貴手真係

      刪除
  3. 其實成件事不能只怪暴徒, 是有太多不同派系人士'幫你補血, 等你滿血後出去再殺過',

    記者, 教協, 教會人士, 社工, 仲有一大堆不想付出但不停在網上煽動年輕人出黎既虛弱成年人. 現在仲誇張, 連校長都支持, 死得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 最賤係佢地話好心痛???

      真係難聽過粗口

      刪除
    2. 就算政府入面都有一大堆口是心非的公務員,加上我哋無能的問責官員,將整個波掉俾警隊,簡直不知所謂。

      刪除
    3. 幾時有見過真正相關人事係前線? 受苦都係D普通人

      刪除
  4. 老王兄,今次用補血就分析有偏差了。
    壯大黑衣人技巧:
    元朗站幾萬報警求救被人衣人打,是有人濫用999,因為搞到警方不能抽調人手
    在元朗警員只是在踢黃色物體,從無傷人
    打頭,是指打上半身
    把竹支鎚仔放入黑衣人背包,因為佢地唔小心跌左
    將now司機拖入警署毒打,打到骨裂入醫院做手術,只是一場誤會,已放人
    .....

    回覆刪除
    回覆
    1. 匿名BRO, 我不能排除你講的可能性, 你見我都好少直接話邊個顏色唔岩唔著, 因為我知我話人有偏見時自己都同時存在偏見, 好正常, 不過有時留言時好難完全唔帶個人情感, 見諒

      刪除