2019年8月29日 星期四

價值同價值感

睇超級績效, 提到價值,一講到價值就有班信徒出黎講買股票就係買公司

我一路都好BUY呢套, 而且買股只會買PE 同PB 低的股 (即係地產)

但係書中提到一個詞叫價值感, 價值跟本無參考之處, 如果唔係點解仲有一大堆低PB PE 的股? 市場傻的嗎定你太聰明?

所謂價值感就係令股民覺得佢有價值的因素, 呢個先係最重要, 即係要有話題, 要令人搶住買, 呢個就係價值感

一聽呢個詞真係諗通左好多野. 700有價值嗎? 維他奶有價值嗎? 40倍PE 點買得落?

買股票係買未來, 242 就係一個比人覺得無未來同無價值感的例子, 所以就算濠尚一個project 的利潤都已經係成隻股的市值又點? 澳博6% 送的, 新加坡同大陸D project 送的, 酒店航運送的又點?

因為帶唔起個價值感, 有價值, 又點?


6 則留言:

  1. 同意

    無價值有story vs. 有價值無story
    你估市場要邊樣?

    有些有價值又有少少幻想空間的...

    回覆刪除
    回覆
    1. 1883 應該算係有價值得黎又比到幻想人, 哈哈

      刪除
    2. 或者咁講,間間公司都有story,問題係sex唔sexy

      太sexy嗰啲我唔鍾意,因為未見人已經升到上太空

      少少sexy嗰啲我最鍾意,因為market會畀機會你買

      最緊要係sexy與否要睇埋market喜好,唔係純睇個人喜好

      刪除
    3. 明白, 今次輸錢學到野了, 希望唔會太遲

      刪除
  2. 呢d係過程一定會遇到的懷疑,加油,bro! 我一直有抄你功課xd

    回覆刪除
    回覆
    1. 小王何得何能呀Tai 哥...你郁一格都廿萬wo...hehe
      btw 一齊努力!

      刪除