2019年5月18日 星期六

誰大誰惡誰正確

呢個世界表面好似好正義同好公平, 其實呢兩樣野從來無發生過

連美國呢個全球領先的國家, 睇邊個唔順眼都可以完全以莫須有的罪明去做低佢

大佬華為完全無犯法, 你都可以亂Q 咁黎話禁就禁, 同你老屈人地有大殺傷力武器真係無分別

只係發生係美國, 好似好多野都好合理咁, 如果係北韓? 又比人話係邪惡軸心國所作所為了

人越大越覺得表面哥套規則越黎越薄弱, 身邊都開始有好多人問究竟一路相信的哥套係咪真的

由自細續書, 努力做野, 腳踏實地, 係咪真係就可以過美滿人生?

而家連美國呢個"世界警察"都係貿易戰下不顧食相, 世界所謂的真理恐怕好快就不被任何人相信了

難怪世界上劍走偏鋒的人越黎越多, 因為已經開始越黎越少人相信傳統的"智慧" 了

至少我地呢代人, 係絕對唔會教D 仔女, 比心機讀書呀, 唔讀書無用架, 我真係講唔出口了

利申: 9up

15 則留言:

  1. 我成日都覺得美國表面著住警察制服,但內裡其實係好那渣,所唔同的係有好多招數做得比其他國家聰明俐落。例如被自殺,美國係唔會做得咁蠢,估計佢哋甚至會將有關連既人都人間蒸發就冇人會為搵返親人而吵鬧。佢之所以可以做得咁無聲無息,係美國人愛國守口如瓶為國家整體利益會帶埋啲秘密入棺材。。。傳說被刺殺的總統甘之死就係危害美國的利益。
    (我係純粹亂噏。。)

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國的拿渣手段絕對不會比其他國家差, 但掩飾得好就一定的, 如果一個華人比白人警察拉左, 我估唔會比公安拉好好多

      刪除
    2. 冇報導過嘅黑暗先至係最黑暗,現在嘅美國先至將真面目顯露出嚟,已經不顧套西裝係咪穿窿,只要贏就得。

      刪除
  2. 看到閣下文章就想起有位朋友跟我說過,他去過敍利亞的阿勒頗,他說那裡很漂亮,並慨歎今日已變成一片頹垣敗瓦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的, 怎定義正與邪, 是否真係一個別國可以話事? 係咪所有極權國家都一定係邪惡? 好可悲

      刪除
    2. 冇咁多人會花咁多腦筋去研究事件嘅真偽, 所以報章價值仍高係有原因嘅,鐵筆判官啊!

      刪除
    3. 所以成日覺得報紙都係控制係有心人手上

      刪除
  3. 事件本身冇正確否
    一切確與否只由贏家決定
    做買賣亦一樣無奈 好易令人混淆 😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄, 希望波動能成為我的朋友, 不要被迷惑就好了

      刪除
  4. 世界的秩序, 就像黑社會一樣, 勝者為王, winner takes all
    黑社會大佬, 叫班馬仔要講義氣, 但自己係靠砍死上一代大佬上位既事就絶口不提
    二戰要是希魔勝利, 可能就應該改希聖, 他成功帶領世界走入優生學新紀元, 糾正了思想被荼毒了的西方同胞, 更消滅了猶太人和支那人等危害地球的害蟲云云

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯, 誰惡誰正確, 你地點講都影響唔到呢D 絕對勢力

      刪除
    2. 鄉下哥仲唔出手....化戾氣為長和(001).....

      刪除