2019年5月27日 星期一

長和電訊筆記2

長和用2百幾億收購Wind Tre 50%股份, 留意Wind Tre 其實係負資產(負六百幾億淨資產)黎, 呢單收購搞到長和多左九百幾億商譽, 注意長和的"萬億"資產, 有四千幾億係商譽

就咁睇長和好似好傻仔, 加上有沽空報告追擊呢單交易, 其實不無道理的, 長和的確係用財技係成本上硬減左135億變成利潤, 而不是現兜兜的盈利

意大利2018 年引入左間新電訊商Iliad, 同長和的Wind Tre 加上其他兩間電訊商來個賤物鬥窮人

留意番Iliad其實係長和賣頻譜比佢的, 即係長和間接引入的競爭者, 目的係為左順利收購Wind Tre, 即係搞咁多野, 長和係好想全資收購Wind Tre, 而唔係一時屎忽痕的

點解專燈講電訊? 因為長和系下的零售, 基建, 港口, 石油對我其實都係無懸念的, 即係好就好, 唔好就唔好, 反而電訊比較難明, 加埋搞收購, 是好是壞我地都係講個信字

黎緊長和爆點:
1. 長建分拆英國業務
2. 屈人寺事件
3. 脫歐明朗化

長和憂慮:
1. 高負債 (只要低息派對繼續就不是問題)
2. 高商譽
3. Wind Tre 唔知掂唔掂
4. 硬脫歐

PS. 以上資料全憑記憶, 有錯請指正, 射射

6 則留言:

  1. 仲有成3份1身家係長建到......

    回覆刪除
    回覆
    1. 二千八百億市值....又真係低得有D 過份...

      刪除

  2. 你好老王兄我都好長和擁躉
    我都三線對長和作出部署
    長線睇好收息 - Cagr 有成7.XX% - 75蚊已經開始建倉 - 如果跌到73第二注 - 70 蚊all in
    短線 - RSI 嚴重超賣 - 學博短炒
    中線 - 而家已經price in 好多不利因素 - 英鎊勁低, 硬脫歐仍無可避免

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎歡迎:)
      是的, worst case 硬食脫歐對我黎講風險依然可以接受, 而且長和系派息紀錄一向良好, 假設長和不減派息下4 厘向下加注風險可期.

      當然呢個假設缺點就係...一切只係假設...鉅哥上陣會否改變作風依然未知, 而且長和系完美錯過上年的大牛市和反彈, 要買就要有一定心理準備了

      刪除
  3. 老王兄,博1號定博1113好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,兩隻一齊博,我己再各自買多1000股,再跌再買,賣晒其他股最多

      刪除