2018年12月9日 星期日

關於超折讓股

曾有一段時間我非常沉迷超高折讓股, 什麼金朝陽/博富臨置業/廖創興/聯合/英皇我都有買賣過

早排合和又係一隻經典, 最後38,8 提出私有化

我只能講, D 散戶真係執到, 但竟然有好多人話出手太低, 咩NAV 六十幾蚊等等

are u kidding me?

比著我真係將幾十年食過的飯都Lur 出黎應成啦

呢D 超折讓股, 其實全部係因為呢十幾年樓市大升下的畸型股, NAV 幾百億的資產租金收入可以係2%, 然後話超折讓, 你試下用NAV 市價賣一棟商業中心比我睇下? (呢度又要讚下我偶像誠誠)

林少陽有一篇講超折讓股的文講得勁好

買超折讓股其實係守豬待套, 根本係一D 分別都無, 間唔中食到一野, 你會以為好快會有下一隻, 然後...回首己是百年身

建議大家睇NAV 順手睇埋資產回報, 低得可憐的盡量唔好掂, 而且都未計租金下滑帶黎的風險

另外什麼手持大量現金, 人地唔係今日先手持大量現金, 憑咩你一買入就要我派比你? 等下啦世侄!

鬥長命唔係問題....有幾大機會鬥得贏先係問題

2 則留言:

  1. 我一向唔買呢類,情願買領展好過。

    玩低pc當然買周期性高資源股,如火電,鋁業之類

    回覆刪除