2018年12月11日 星期二

長和功課: 歐洲電訊業的前世今生

長和最近係咁拼購整合歐洲電訊業, 作為長和微股東, 研究下歐洲電訊業係3G 年代的慘痛經驗.

話說當年岩岩發展3G, 歐洲想借3G 一野成為世界大哥, 係咁發債擴充同買牌, 可惜事實只係另一個泡沫

誠哥的和黃當年雖然借3G 千億賣橙, 但係佢係歐洲 3G 上都燒左過千億, 最後仲蝕足十幾年, 所以誠哥係呢件事上究竟係受益定受害?

而最近長和中報電訊對長和都貢獻23%, 半年賺70億, 睇得出電訊對長和影響力慢慢增加, 誠誠呢個底抄足成廿年, 邊個夠佢玩?



再次証明就算你估到未來科技趨勢 (當年3G), 同你是否可以買中賺到錢係兩件事

諗起之前睇過, 話當年香港岩岩流行彩色電視, 大家都好睇重當年一隻叫香港天線(好似) ge 野, 話係大勢所趨, 最後都係88

而家最為人津津樂道的科技趨勢, 不外乎係AI/電商/區塊鏈


//第三代行動電話(3G)曾是一個帶著無比魔力的名詞,讓歐洲的電信業者不惜斥資數百億美元競標3G營運執照,然而對照今日電信業股價暴跌和深陷債務泥淖的慘況,證明了3G是歷來僅見、幾乎毀掉歐洲的大泡沫。
  歐洲的電信業巨人自2000年以來共花費約5,000億美元在買執照、併購和網路建設上,如今這些業者都擔負龐大的債務。德意志電信公司為600億美元的債務而急於出售資產;威望迪環球公司董事長梅瑟、法國電信公司的伯恩都曾是電信業的金童,現在卻連飯碗都快保不住。阿爾卡特、飛利浦,甚至易利信等公司都想退出市場,而諾基亞公司也眼看股價下跌75%。

  最熱中3G的伏得風集團也慘淡經營,2000年初,伏得風在談笑中以1,630億美元的股票和現金收購德國曼尼斯曼公司,現在伏得風董事會正辯論要不要註消250億美元到500億美元在泡沫高峰時收購的資產。

1993年宛如夢幻般的3G概念,在1990年代中期以前完全成為市場主流,背後的主要推手就是摩爾定律(Moore’s law)。由於微處理器的價格更便宜、威力更強大,以及體積更袖珍,研發人員不僅打算在新千禧年到來前把整部電腦縮小成一具手機,並且付諸行動。//


出處:
https://www.sogi.com.tw/talks/%E9%9B%BB%E4%BF%A1%E6%96%B0%E8%81%9E_3G%E6%B3%A1%E6%B2%AB%E7%A0%B4%E6%BB%85%E6%AD%90%E6%B4%B2%E9%9B%BB%E4%BF%A1%E6%A5%AD%E7%BE%8E%E5%A4%A2%E6%88%90%E7%A9%BA_/4154696

9 則留言: