2017年1月16日 星期一

再現加按機會

踏入2017年, 睇番2016年基本上係得個吉, 哈哈, 希望今年可以做得好D...

早幾日聽個FD 講某銀行推出左一隻按揭利率掛鈎的戶口, 即係放錢入去會俾番按樓的利息比你, 其實呢樣之前其他銀行一路都有, 不過佢地個RATE 唔靚仔年期又短, 今次呢間可以做到低0.2% 又可拉長到28年(原22年), 更可以套到大約100 萬出來, 呢一百萬我當我咩都唔做放番入去個按揭利率掛鈎戶口, 即係零息, 蝕GE 就係轉按的手續費(約3-5萬吧), 賺的就係有一百萬的投資機會 (樓/股?)

睇番2016年都幾感概, 由年頭我以為自己已找到方法到年尾發現自己一路都係無變過亂9咁買, 2017 希望可以找到岩自己的路吧, 要做到買入的時候唔去預測結果, 做正確的事不加入個人情緒, 希望找到方法後先動用哥100 萬吧

岩岩見到味皇兄話賣自住樓的case, 我相信呢個世界真係有咁的情況, 一個錯誤的決定真係可以毀掉一個家庭, 由其係自住樓, 唔係得你自己住, 係一家人一齊住, 有咩事就會累到屋企訓街, 好似個CASE 中的兒仔因為父母的錯誤決定而要兩手空空回流番香港, 當然佢讀唔成書都有責任, 但無論點父母的決定某程度上影響深遠, 我估個仔的未來都應該都幾負面下...
所以味皇稱賣自住樓做背水一戰一D 都不為過. 而且味皇講出左一樣野, 就係當一個人長期依靠概率生存, 每日的精神同肉體必定承受極大的壓力, 我肯定我的蛇gue 性格唔洗一個月就會爆煲入住精神病院, 所以我都要諗清楚轉按套現會唔會迫到自己行入呢個絕境, 一子錯, 你懂的

最壞情況大概係:
100 萬全蝕, 我一份人工頂住供樓加家庭所有開支, 老婆人工頂住呀女教育費同洗費, 從此安安定定跑老鼠圈直至退休

理論上都唔係咁差GE, 我估都好過味皇個回流case 少少掛, 起碼我都可以用餘生供完我唯一的自住樓...哈哈(呀Q mode)

回流case:
http://realblog.zkiz.com/lgaim/232528

2 則留言:

  1. 想問下你指的加按銀行都那一間可以有Mortgage Link? 是否IxBC? 之前問過澳門的銀行加按或轉按利息都比新造按揭差好多. PS.我都是澳門人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 正是, 不過打探後發現加按係無得做ML...結論係澳門所有銀行加按都無ML, 而且個息差好多...最後我放棄了 :(

      刪除