2026年6月21日 星期日

投資紀錄

同開幾個股友吹水, 話今年係最難捱的一年, 淨資金回撤破晒紀錄

佢地不約而同講, 無理由衰得過前幾年港股吧?

我諗諗下, 又好似係, 其實除左上年, 港股係跌足四五年, 只係大升左一年, 就忘記左痛苦

到而家港股跌左9%, 牙痛咁聲

睇番以前持倉, 都幾有趣的, 其實唔係好耐, 四五年前, 但好似過左好耐咁

有時真係忘記左自己條路係點樣走過來的

股市依然係哥個股市, 變的從來都係持股人心態

呢個寫得幾好, 有感而發, 廢up 幾句, 一個老登的吐嘈, 哈



沒有留言:

張貼留言