2023年10月4日 星期三

組合股息率破8%

執執下個倉, 大部份股息率都係7-10厘, 原來成個倉收息都去到8%, 真係誇張

當然只係歷史息率, 強如味皇都難保有幾隻減派


但正如味SIR 講

我有一果樹, 天天看果子

我有一果園, 管他結果子


Enjoy 吧, 各位收息老鐵們



5 則留言:

  1. 最緊要是買在低位時,盈利有增長股價上升派息又對應增加,每年收十幾二十厘絕非不可能,買龎氏加密貨幣都係話一年俾十幾厘息過你,都有一大堆人上當,低位買國企就唔會呃你,年年真金白銀派俾你,你要走唔會收你99%手續費,隨時走得,而家國企央企派息比率起錶坐底3至4成,內銀除外,出左半年業績後,全年賺幾多都有數得計,若加些少派息比率就重正,今年有好幾隻小型國企公佈完首季業績或半年盈喜後就急升,之後就唔回重一路向上,就係計到數,來緊會派幾多息,假設某股去年派一角,息率得4至5厘,看似不吸引,若計到來年會派2角以上,股價升三四十個巴仙是正常,股價升左3成追入重有7至8厘息,此類股份根本唔會急跌俾你買到。有心栽花花不發,無心插柳柳成蔭。兩年幾前將所有港股換哂國企央企,本地股一股不留,掟飛標效應好,揾隻猩猩亂指一通又好,總算在好低位揸到幾隻十幾二十厘息的北水股。越不起眼越冇人提,股價窄幅上落越好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 北京控股Ching 有冇留意?

      刪除
    2. 而家唔收集真係唔知幾時收集, 等於2003 年無買物業, 之後二十年生活同有買的係天同地, 財富效應係幾何級數, 唔敢講差十倍, 肯定有差兩三倍

      我而家只恨自己銀根唔夠, 人工唔夠高, 銀行唔肯借多D 平錢我, 金戈大佬, 如果我地今波無錯, 五年後已經可以笑傲江湖, 係加肋比海飲馬天尼睇日落

      刪除
  2. 大佬,
    可唔可以提供吓買左邊30隻高息股!!

    回覆刪除