2023年4月23日 星期日

只做有把握的事

撚股多年, 雖無虧損, 但實在算唔上高收益

總結就係, 無把握的股唔好做, 經常左顧右盼, 左右逢源, 左擁右抱, 左右開弓, 最後左右為難


買過的好股不少, 重倉過的好股也不少, 我諗好多人都有呢個經歷


中國鐵建我曾經都有好多, 又係經唔起洗禮


到最後發現, 沒有絕對的好股, 岩你的就係好股, 就算你隻好股只升20%, 都會比其他人升幾倍的股強


嘈音太多, 明的就明, 睇升幅無用, 睇自己賺到幾多落袋先有用


有種感覺, 誠仔天子一號公司, 好似開始符合我的好股

17 則留言:

  1. 冇错,有緣之股就是好股.

    回覆刪除
  2. 說得對。啱你的才是好。

    回覆刪除
  3. 移動云22年全年收入503億,在昨天的大會上移動云負責人信心十足說三年内必達每年收入1500億。今天大會上,楊老總又強調移動云已具備足夠算力,能搭建讓人工智能載入的平台和入口,日後中國境内雲計算的大佬可能是中移動,不是天翼云,更不會是甚麼阿里云,騰迅云之類。安心揸住中移動到2025年,可能已有超乎想像的收益。

    回覆刪除
    回覆
    1. 天翼雲今年已經1千億,而且移動過萬億營收,1500億能改善多少盈利。
      中國電信可以靠天翼雲實現倍增盈利。

      刪除
  4. 天翼云去年收入579億元,今年预估1千億,中移動去年503,今年若像過去3年般,年年三位數增長,也必過千億,基數大左,就算冇三位數增長,也8至9百億,去年中電信只是赚2百幾億,大部份都係靠傳统電信,天翼雲收入1千億都冇可能賺多2百幾億,賺多1百億就有可能,以往中移動冇新業務,一年收入都係得7至8仟億,若加埋移動云能提供每年1500億收入,重要其他收入如咪唂,股權投資等,年收入可達萬三億以上,盈利隨時多幾百億,呢幾百億已足多過哂728同762全年盈利,728同762體積細,盈利升到一定數量時就難以大幅增長。就像買股票,我買一百萬.,隻股升20%,我就賺20萬,你買中隻股票升左1倍,但只買了10萬,盈利倍增都係赢10萬。同理行業龍頭永遠都係佔盡優勢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 看不懂你說什麼,移動千億利潤多三四百億才多3-4成

      電信聯通賺多200億已經一倍利潤
      等到移動萬3億收入,天翼雲到時都2-3千億收入

      刪除
  5. 其實我唔睇好雲盈利, 阿里雲燒左十年錢先可以平衡, 三大搞雲係屬於梱綁式銷售, 而且會加大支本, 好處就係可以釋放利潤, 多個第二曲線, 所以天翼雲仲係度吹幾多千億, 同內房吹每年銷售幾多萬億一樣, 無乜意義, 如果雲對三大利潤真係咁大影響, 之前幾百%增速一早體現左, 買三傻, 依然係因為強現金流高派息同低負債, 中國電信慢慢不乎合呢個條件

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能你無深入了解,營運商做雲成本比阿里平很多,只是技術不行,之前沒人用,現在強制用國家雲。會有一定利潤,而且雲同基站一樣,有邊際效應。

      阿里本身1千億才剛利潤,但到2千億時,利潤可能已有200億

      刪除
    2. 成本平好多的原因係咩? 我又真係唔知, 可能你係業內人士? btw 我好少買股睇PS, 市夢率唔岩我, 不過大家無衝突, 你睇PS 我睇現金流, 一樣想三傻好

      刪除
  6. 今早最新消息,阿里雲發動減價戰,將旗下核心產品去庫存化,最高減到50%,為了力保公有云的份额,即是非政府的私人企業,内卷通常都是攬炒收埸,阿里云佔有率不斷減少,華為,天翼進佔2,3位,騰迅等更惨。之前京東花一百億來保電商份額,還是打不過抖音,錢白花了,股價重日日跌,創歷史新低。

    回覆刪除
    回覆
    1. 金戈大佬, 火電威威有無留意, 我今日加左836, 你點睇? 係咪真反轉?

      刪除
  7. 華潤電力預左今年會發威,我低位蓄左唔少貨等收割,順便一提今年是華潤成立85周年同華潤集團成立40周年之年,可能賺大錢的子公司會增派特别息,第一季盈利最多依次為華潤置地,啤洒,電力同三九。而收入增長最勁係醫藥類,華潤医藥3320今早又創3年新高,華潤集團上周又被國資委新增為十間世界一流示範企業之一,身負任務,今年同之後幾年都可看高一線。至於火電是否真的反轉?秦皇島動力煤近日跌破1仟確實是超利好,去年曾高見仟七,長期千幾,火電都係蝕少少,今年首季,間間火電都有錢賺,只要煤價在現價遊走,純火電有運行。而836火綠混合的重好,新能源慢慢步向4至5成比例,佔大份的火電又有錢的話,估值太低,股價有升幾成的誘因,836首季發電數字,火電減少,新能源大增,今年賺百幾億走唔甩,而家市值得700億,現價太平。836重未出第一季業績,應該都係靚,出左就可粗略估到今年賺幾多。

    回覆刪除
  8. 正呀....836 已經公佈左新能源回A CAP 水, 以後836 行1071高息之路, 錢多到唔派都唔知做乜, 我17 蚊追左1 萬股, 睇情況再加下

    回覆刪除