2020年8月21日 星期五

垃圾新創建

 手上仲有2萬5股垃圾新創建, 岩岩終於肯賣走垃圾巴士, 收番32億睇怕都係去搞海南AMC

AMC 呢D 野就有辣有唔辣, 不過海南概念當旺應該唔會好差?

飛租參考業界似乎不錯, 公路參考業界上半年少一半, 保險參考業界跌3成不過第一年full pay入帳利潤應該有加無減

今年一次過減埋巴士的7億, 下年應該可以重新上路

加上聲稱保持漸進派息(問過IR), 如果被佢水真係無計

星期一有機會可能加多少少


幻想多年後拎住隻垃圾新創建, 回想當年係6蚊左右執來的, 係太平洋小島度收息嘆住杯long island, 不舒爽嗎? 哈哈


PS. 投資涉及風險

3 則留言:

  1. Wong Sir,

    I guess 659.HK may not easily selling out its bus business. There will be many objections!

    ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. Who care about the objections?

      刪除
    2. Speculators may do frequent tradings on 659.HK if its share price have significant fluctations.

      ^_^

      刪除