2019年4月2日 星期二

準備迎接30000 點

沽500長實 @72
沽8000信德@3.5
買8000中銀@3.72

黎緊會再買3988, 好奇成三萬點中銀都仲有5.7厘但都無人買?
實有人話債務問題架, 呢個世界有邊間銀行無債務問題?
實有人話盤數假架, 假得有道理未得囉

9 則留言:

  1. 難道匯控條數冇假?
    間間銀行盤數都梗有水份,多與少姐。
    話做環保嘅公司咪又係有違規排放問題,一樣都有製造固體廢物,只係比人地少就叫做環保。

    回覆刪除
  2. 如果計股價反應買建行工行好過過買中行農行交行

    回覆刪除
    回覆
    1. 上面是我

      刪除
    2. 中行pb低過工建農行,息率高過同行,有乜事都唔會跌得好傷,加上中行有仔萬事足,有起事上嚟都有阿仔打救。

      刪除
    3. 中行身重,係典型大媽股,你要大媽跑起來亦要啲時間,工建行係中年男股,見人地年輕人跑起來自然就會跟上去。
      雖則中行身重,但起碼唔係當馬前卒同埋雙車,安心放後場象位做定砲台,到將軍時便是致命一擊,首級唾手可得。
      攻唔入隻砲依然身居後場,待重組攻勢之後又可發揮其功用,老王兄此着妙呀!

      刪除
    4. 老王兄覺得人睇嘢睇得太化係咪唔係一件好事?
      小弟好多嘢宜家已經睇化哂,感覺化得滯冇左動力咁。

      刪除
    5. AK Bro, 我無諗咁多, 睇息同睇大灣區, 中銀好似多D 搞作, 尋日又宣布左同澳門唔知搞左個乜鬼, 買四大行唔差太遠, 就唯有睇D 下欄野了

      刪除
    6. Anson Bro, 你既然講到化唔化呢個問題, 我覺得比講股更有趣
      真係睇你咩年紀, 太早睇得化, 好似有D 枉黎人世走一場都感覺, 要痛過爽過之後, 再睇化了, 咁我覺得就完美
      又如果四五十歲仲如後生仔咁沖動, 咁自己同身邊人都會好辛苦的
      我都有研究斷捨離, 太多執著就注定唔會開心, 太少執著就枉來人世一場, 凡事取個平衡吧

      刪除
    7. 感謝老王兄意見,小弟都未化得晒,仲有啲執著,但唔多啦!

      刪除