2019年1月14日 星期一

脫歐鬧劇

又係你地話脫, 玩大左又想收手, 珊姐只執行"民主"結果又要被人話無盡力?

無論有咩方案都話唔滿意, 最好係歐盟每年送一千億比你地洗, 成班KAI 頭淨係想舒服無諗過後果, 到奶左野又話唔關我事架我乜都唔知架唔係我經手架

法國又係咁, 搞到一PAT 屎, 個總統不是你地班KAI 頭選出黎的嗎? 選完啦, 又唔支持人地執政, 喂你玩晒啦咁好無呀?

不如所有參加公投同選舉的人都要實名, 到時邊個嘈就公開你地D 選票, 唔係個個都亂9 咁投又唔洗負責任, 你未好著數?

唔係長和系有大把業務係英國同歐洲, 真係想睇下你班KAI 子點樣收科


16 則留言:

  1. 是以長和系近幾年都上唔到,不過世界就係咁亂,散戶投資者當幾勢取利而不與勢爭.

    雪明

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝雪明哥, 你覺得會否發生一個情況, 就係當一個懷的情況突然變得無咁壞?

      刪除
    2. 好多時,巿場都會賭這種假設性,正如一面倒好時出現無理想中咁好,你既假設係反之亦然.但係,多數情況係好既會好到你繼續唔信,壞就壞到你懷疑人生.
      作為散戶,有咁多選擇,唔需要走去搏證明自己眼光吧.

      刪除
    3. 了解, 師兄令我想起曹仁超, 以前佢都係玩價值, 玩到懷疑人生, 之後發現有智慧不如趁勢, 可見勢對散戶係幾重要

      要反省下先得, thanks

      刪除
    4. 多D 交流才會進步的, 謝謝雪明提點

      刪除
  2. 對於長和,我暫沒持有,就是計不清英國問題影響有多大

    回覆刪除
    回覆
    1. 十倍兄, 實不相暪, 以前我都試過呢種包R 頸, 都係奶野

      其實我之前係重倉1113 而沒買001, 就係因為1113 的確定性大大於001, 直到001 跌到80 我才買入, 可能在不自覺中被主觀影響了, thanks

      刪除
    2. 所以嘛投資,該抽離一點,客觀想如果其他人會點做,我以前都不時發生,慢慢改進吧,哈哈

      刪除
  3. 因為持有長和長建這兩年不斷留意脫歐消息。真是頂佢個肺昨晚又搞到Pak 屎。脫歐未搞定又來過對may 姐不信任投票。之後又搞一輪似脫又唔脫。正正看到英國人可以為咗自己政治而不理會投資者。uncertainty 1日都話長。現在這個uncertainty 更長。難道只有中電或煤氣最certainly?

    回覆刪除
    回覆
    1. 班人真係精神分裂, 又迫MAY 姐繼續同歐盟玩, 原本換個留歐派做首相然後二次公投然後留歐未幾好, 又無人敢坐佢個位, 而家硬脫歐風險大左好多, MAY 姐大條道理係你地班KAI 頭唔接受, 又要我繼續坐, 硬脫都無野好講

      刪除
  4. 老王兄,以前見你有1038,是否已經沽清換了1and 1113

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的, 之前61.4 己全換1113了, 不算好操作 :P

      刪除
  5. 英帝可能玩多兩年都仲晌歐盟。跟住大選有位政客主張重新公投,然後。。。留歐。呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 三哥心水清
      首先硬脫基本無可能, 因為要投票
      而大家無論傾咩協議都不會有共識, 最簡單北愛同蘇格蘭無可能搞得掂
      咁淨係的可能係.....?

      刪除