2019年1月10日 星期四

從誠哥看未來

尋日睇左一個新聞係講Amazon 貝哥點發跡, 佢話做未來兩至三年的事, 要成功非常難, 但當你做七至八年的事, 突然成功唔係咁難

AWS 我相信係貝哥誤打誤撞之下"步署"左好多年, 最後就救左全家

又睇番我偶像誠誠同鉅爺, 一路強調呢個係種樹遊戲, 要學佢地真係好難

能源/港口/電商/基建, 我等小輩可以有看七八年的勇氣嗎?



另外係長和年報搵到以下一段, 或者呢個係零售業務的真正存在價值, 現金流呀!


4 則留言:

  1. 今天睇左篇文(見下LINK),好有趣。跟王兄分享下:
    不止公司在比併早前種落的資產與家底,國家也要比併家底。原來我國家底都唔少呢!
    根據下文,劉校長的計算,原來:中國2017年有形資本的估量是25.4萬億美元,跟美國:28.1萬億美元十分接近。不過,中國已積累到的研究發展資本卻只有美國的4分之一,似乎科技上的追趕卻遙遙長路,有排追!
    http://www.etnet.com.hk/www/tc/lifestyle/internationalaffairs/francislui/57999

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝三兄, 其實我真係從無擔心過貿易戰, 先不論侵侵係民選總統呢個最大弱點, 只要睇佢對俄羅斯, 俄侶, 中興, 你就會發現佢想點, 華為, 中國都一樣

      如果估錯? well, 來個財富大清洗也不錯, 沒危何來有機?

      刪除
  2. 即零售業務分拆機會不大

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得不大, 同埋佢毛利咁低, 拆左都唔係好開胃

      刪除