2019年1月29日 星期二

矛盾只因深愛著

黎緊年尾有水回塘, 加埋手上的現金, 真好想加注落誠誠度

有幾次已經入到去禁制落盤, 最後都決定要忍

要按計劃進行真係好難, 唔知各位點樣可以克服自己?

11 則留言:

  1. 搞清楚先, 你計劃係要加注定要忍 XD

    我自己會寫低嗰一年計劃係點做,每次落盤前望一望提醒自己,起碼唔會因一時衝動「今日的我打倒昨日的我」,猶豫時睇一睇特別有效。

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄會計對資產配置還是會深入到個股去plan? 其實我計劃係1M 放落股, 餘下放落ML 等平賣, 但有時有cash 都仲係會身痕

      刪除
  2. 老王兄,其實如果真的是兩三年只做一個投資決定,並且已有充足的盤算,及風險準備。去唔去馬,其實已是刻在紙上的答案。

    回覆刪除
    回覆
    1. //兩三年只做一個投資決定

      師兄呢一句突然令我個腦丁左一聲....

      刪除
    2. 話說我呢個手痕症唔多唔少都係受三人兄影響, 因為三人bro不斷提醒我現金貶值的事實 :(

      刪除
    3. 那老王兄要記住三弟其實係蟹來的。呵呵!

      刪除
  3. 我昨日都忍唔住2.83入左1883,2.01放,2.83追返

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔郁啦...太重倉又會搞到自己把持不定, 貨底唔郁了

      刪除
  4. 我都估到你講誠誠,因為我偶然都有這個矛盾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀, 成日提醒自己要用悲觀的心看待前景, 但又有時會被貪念控制, 唔簡單

      刪除