2017年6月24日 星期六

芒格叫我地多看書

之前睇到一個台灣Blog, 佢因為想改善投資成效而研究左好多投資名人的方法, 仲加上用番工放工的時間不停大量閱讀, 終於比佢研究到一個自己的方法仲成功埋, 雖然佢有提到好多其他有用的資料, 但最影響我的係佢的閱讀態度

其實我都好鐘意睇書, 乜書都想睇, 但人大左唔知點解真係開始集中唔到, 睇幾睇就會好想訓, 唔係本書好悶, 係我個人精神難集中, 唔知係咪開始退化?

Anyway 睇完佢個Blog 之後決定要學下佢咁去學下芒格, 狂睇書, 佢話世間萬物其實都係有一定的關係, 數學同投資有關, 物理同投資有關, 心理同投資有關, 工程同投資都可能有關, 什至可能種花都同投資有關, 只要你多閱讀, 了解世界所有野的基本運作, 對你的投資或做人一定有幫助

而且恒指去到咁高, 為左令自己轉移下注意力, 睇多D 書好過日日開住個AAstock 同經濟通啦

所以決定係度都記錄下自己睇完的書, 又可以吸引下大家一齊討論下有咩正書推介:)

順便講下呢排睇緊的一本書:

國富論你就聽得多, 無得聽過道德情操論?

兩本書都係偉大的Adam Smith寫的, 但係因為國富論太勁太hit, hit 到無乜人留意佢有另一本講人性的書, 作者用好多時間睇完消化左再寫左呢本簡易版出黎, 講真, 估唔到咁好睇

作者話會去研究道德情操論係因為奇怪點解同一個人, 可以寫出兩本完全相反的書?  國富論指出人的自私就係推動經濟的重要動力, 但情操論又話人其實又要有同理心同仁慈先可以維繫社會, 呢本書除左探討人對錢, 名利, 地位, 快樂之間關係, 仲講出Adam Smith 認為點先可以成為一個好人, 一個受歡迎的人, 一個對自己同對所有人都負責任的人, 正~~


24 則留言:

  1. 如何成為一個對自己和別人都負責人的人,這個主題很吸引。我覺得首先要視每一個人都有同等的價值,但這點不易做到,我自己努力中,希望用人生更多時間去建立人。

    多謝老王兄分享好書。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 生活中有好多野值得珍惜同享受的~

      刪除
  2. 請問有無文章中那個成功咗嘅blog嘅鏈接呢?小弟想學下嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. here you go~
      http://wawafinanceessais.blogspot.com/

      刪除
    2. 唔該晒!其實我自己都好鍾意睇書,當然係財經類相關嘅。小弟認爲最寶藏嘅兩本係:窮查理寶典,影響力

      刪除
    3. 係?? 好~即研究下先
      不過有時睇得太多財經書個腦會好塞, 不妨睇下其他書沖繫下個腦

      刪除
  3. 其實人本身思想已經很矛盾, 人性不是本善, 也不是本惡, 而是正反中間的灰色地帶吧.

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確係, 本書都講到其實只要對身邊重要的人好就夠, 哈哈

      刪除
  4. 人生有兩個動作永無止境 一則學習 一則反省

    回覆刪除
  5. 多謝介紹,聽日打下書釘先:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到大哥你的組合...我真係姣善無!

      刪除
    2. 垃圾組合,不值一提
      昨晚去左文化廣場,但找不到那本書,請問老王兄在哪裡買的?

      刪除
    3. 塔石中央圖書館借就得架啦, 不過我未還 :P, 呢兩日會去還架啦

      刪除
    4. 咁奇怪既,我睇完你個blog即刻上中央個網,都查唔到有館藏。
      我下星期就去借,嘻嘻

      刪除
    5. 又真係無WO~因為我係無意中見到本書咁新先借來睇的, 不過圖書館個網成日short, 好鬼雞..

      anyway 個book ref 係 190.1 Rob, see see if you interest~ :)

      刪除
    6. 唔該老王兄,我星期一去睇睇:)

      刪除
    7. 大哥我呢兩日未得閒去還住, 我還左update你先好去好D wo, 免你白行~

      刪除
    8. 收到!唔急既,睇書依味野都好講緣份:)

      刪除
  6. 師兄你係澳門住? 我以前細個都係~ 草堆街大約五分鐘就到牌坊

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahah~~都係隔住個海je~我都成日去香港玩~最鐘意大澳同長洲, 不過而家太多人了...人滿為患..

      刪除
    2. 珠海環景亦都幾好行 過關方便

      刪除