2017年6月4日 星期日

我的足球陣


無意中見到其他blogger 提起黃國英的足球陣, 我又整番個自己組合的足球陣先, 順便紀錄下持股同佔比

係個市升到無日無天的時候, 我的組合終於有番10% 的升幅了, 當然我個升幅係衰過恒指的, 但正如blog 友所講, 呢個世界唔係下下都要講 "跑贏大市", "跑贏指數" ge, 雖然我個組合升幅係雞雞地, 但佢地每隻都係我自己揀出黎同克服好多野先可以渣到而家, 當中學到GE 野唔係淨係一句跑贏大市可以cover ge, 哈哈哈

(唔好奇怪點解我會咁布陣, 其實我係亂Q 咁黎.....前鋒哥兩隻己經係我個人可承受風險的極限了...)

10 則留言:

  1. 可用摩連奴陣式,大巴陣
    1龍門 10後衛

    回覆刪除
  2. Student says :

    Honesty is always the best!

    I hope you every success in the future.

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks student, I hope I can carry through to the end :)

      刪除
  3. 好穩陣的組合,10%回報都不錯了,回報要看長期的。有些人升市時都賺30-40%,但大跌市時可以輸番曬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯, 目標係打倒通漲! (好無大志哈哈)

      刪除