2023年3月22日 星期三

中電信業績

我只有2萬股中電信, 只係為左草齊三隻

中電信回A CAP 水最狼死, 攤薄最嚴重, 好多人望到個股息率8厘就入去買, 其實計下數就知佢派7成都只係得5厘幾, 仲要增速無保障

3傻, 要彈性762, 要收息941, 中電信被基金狂買我都好意外, 成日吹天翼雲....


聽日又帶崩我762 941, 定係會有堆人醒覺走去轉941?


師母已呆

4 則留言:

  1. 今年係728上市20周年,中海油,中移動上市20周年都派特別息,唯獨中電信冇,728在股價未大升時,息率先有7厘,而家佢當正自已係數字經濟股,不是高息股,天翼雲去年營收597億,今年更雄心勃勃想過千億,真心信佢係成長型科技股就買728,想收息的就可能買錯股,A股中電信3厘息都冇,H股也唔好得好多,唯一又有能力派高息又係成長型科技股,只有中移動一家,假以時日,移動云隨時超越天翼云,明天應該有更多好息之散户會投向中移動懷抱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄之前留言嘅836果然好勁👍

      刪除
  2. 市場似乎已經接受左電訊商唔係一定派高息, 可以係成長股, good

    回覆刪除