2022年8月8日 星期一

中聯通 - 小型TMT

  大家普遍覺得中聯通三隻電訊之中最廢, 息又最少

但有無人留意到佢係三隻中非個人電訊業務增速最強? 彈性係最勁

如果你當佢係小型BABA, 小型10cent, 會唔會有另一種睇法? 係7-8厘的科技股呀...哈

6 則留言:

  1. 中移動11日公佈後半年結後,12日早上就開公衆業績答問大會,業績一定係好並準備好大吹大擂一番,點吹都好最緊要增加派息比率派多d息,等股價向上移動多d。今早中移動已偷步升左8毫子。

    回覆刪除
  2. 聯通同時公佈了招聯金融消費上半年業績,營業額84.16億,盈利19.37億元,增長25.6%.招商銀行和聯通各佔50%,是內地要攞牌的網貨,即是有牌大耳窿,對像是年青人,貨款額由2000至20萬,招聯植根前海,佔盡優勢,區內消費力高,年青人收入高,借貨也多,此公司多年來盈利均穩佔業內第一位,是龍頭。螞蟻消費金融2021年千辛萬苦才攞到牌,2021年都要蝕錢,中移動2021年底也在申請攞牌,本身已攞左第三方支付牌,網上保險牌,若順利攞埋金融消費牌,在網上金融又可大展拳腳,中移動本身已有上海浦發銀行近3成股權,上海更是內地金融中心,年青人消費更勵害。在可見預來,網上金融這一版塊在國家照住底下,巴巴根本不會有得發圍,三大電訊商將會控制市場,到最後三大電訊商才是有高增長兼派息高的新科技經濟股。

    回覆刪除
  3. 金戈大佬你好專業....我都無你睇得咁細...多D 黎指點下小弟...
    PS 今日又入左3萬股聯通同2000股 941

    回覆刪除
  4. 今日中移動全日成交14億元,北水買賣佔左11億元,淨流入7.91億元,差不多全是上海買入,深圳只是買些少,春江水暖鴨先知,買得咁多,明日的業績一定靚爆,有A股唔買走來買H股,A股成日成交都係2億幾,博物?可能A股發行量太少,買得多股價會升太多,怕打草驚蛇?我都唔明。

    回覆刪除
  5. 我知有一班人賭25年特別息, 我自已覺得無乜可能

    回覆刪除