2021年5月25日 星期二

漁夫的故事不是故事

近日生活上遇到想不通的事以致心情低落

回想起財自的原意, 就係為左偷回一點點被奪走的時間, 等晚年過得無咁淒涼

到最後財自, 可能願望只係有多D 時間行下山, 睇下日落, 享受片刻寧靜? 然後概嘆一句歳月迫人?

由幾時開始社會就教我地要玩呢個賣勞動力最後晚年願望其實只係享受下屬於自己時間的遊戲?


你enjoy 嗎?

我似乎不那麼enjoy

================================

幣市早期爆升, 雖然我無買中狗狗, 但倉位一度超過廿萬, 而家又跌回十萬了....

又一個巨大的財自機會同我擦身而過

4 則留言:

  1. 上天不仁,以萬物為芻狗。始料是生活逼人來。

    回覆刪除
  2. 在那可見的將來,你我悠閒地在澳門小街喝著咖啡,閒聊年少輕狂。笑你我枉花光心計,去競逐那鏡花美麗。=]

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你, Tai 爺, 呢排心情唔好, 聽完你講又好似心情好D,哈哈

      刪除