2021年1月20日 星期三

為調整做準備

尋晚同今日將幾隻短期升的都減了一點點, 唔敢減得多, 又唔敢唔減, 為調整做一點準備, 


我所講的唔係現金的準備, 係心態的準備, 如果我係大升時都無減貨, 咁下個調整好大機會被震走


當然, 如果190我無走, 拎住190套回的錢已夠心態調整有突...........................................


pton

futu

中芯

883

美團

聯想


暫時成個組合回報15%, 拖累組合的依然係重倉股1883, well, 當成現金替代品吧

瘋狂美股組合 overall 30%+ 左右, 但美股倉位只佔2 成

不過都無咩可惜, 本來就係當風投, 乜都買, 爆升係意料之外

futu 最痴線, 40買都未加得切倉已90, 其次TSM, PTON, BIDU, 最近8蚊買左少少BB, 雖然升到13 但唔減了, 如果logic 正確應該可以升幾倍 


大家坐穩了, B哥上場, 股市幾日爆升到天花, 加上疫情變化, 今年未必比上年容易


15 則留言:

  1. 自十幾年前被Apple打跨, 以為BlackBerry已經破產

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係近期炒起我都唔知佢有上市...

      刪除
  2. 澳門已一年幾無遊客, 1883持續派高息能力成疑

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有中信在香港發展的數據中心發展唔錯

      刪除
    2. 多口一句,睇1883中期業績就知,澳門游客少的確影響漫游收入,但sms收入升幅驚人 (估計疫情下多人網購/ebanking都要one time password)

      刪除
    3. Patrick 哥果然有做功課

      刪除
  3. 美股癲左,升到有啲驚但又唔想估頂,我都好似你咁減左少少倉,但自已又FOMO 唔跌都唔清倉住...

    上面呢堆我得中芯。睇國策同5G 發展時乜都要晶片佢應該衰極有限所以strong hold

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我來說5g分兩種

      一種是內需5g 另一種是環球5g

      前者中芯 京通零件 鐵塔為主,後者港股未見到大股

      刪除
  4. 我是全港股滿倉,未計強積金。

    一隻暢捷通救全家,全組合暴力拉升21%

    回覆刪除
    回覆
    1. 暢捷通超強...AK 哥的選股能力比小王好太多...

      刪除
  5. 現在美股買什麼較好,bb錯過了,現在不太敢買

    回覆刪除
    回覆
    1. 不敢建議了, 始終自己玩美股都係跟風

      刪除