2019年4月8日 星期一

慎入! 細B 問題

話說最近公布左幼稚園收生, 其實小女係極小B, 即係適齡報考生中最細哥個月出世, 原本諗住撞下手神今年考下唔得就下年再報, 點知真係中左其中一間心水幼稚園, 而家同太太煩緊入唔入好

太太意見, 見過太多人因為細B 入, 差一年係可以差好遠, 去到小學跟不上而無心向學, 讀到無晒心機無自信下刪一百字

朋友意見, 佢自己個女都係細B, 讀得很快樂, 早得一年得一年, 最多小學重讀一年

我自己因為呢間係心水之一, 下年再考就未必有了, 而且極就腳, 唔知各位點睇?

32 則留言:

  1. 小學時,小朋友記憶力同人際關係,已經發展了,重讀,恐怕會傷害佢自尊心
    Morris

    回覆刪除
    回覆
    1. 也是的, 其實我真係唔想小朋友有"林班"的回憶, 我覺得會記住一世

      刪除
    2. 小時候記憶不論好與壞真係好難忘記,長大後聽到啲關於回憶嘅歌曲總會想起。

      刪除
    3. Anson 兄果然係性情中人

      刪除
  2. 啊!幼稚園已經勞心勞力
    澳門街同香港一樣競爭激烈?
    就腳最方便照應 方便就係天下無敵

    回覆刪除
    回覆
    1. 萬惡的資本主義,...已由托兒所開始啦.....熱身賽完後便到幼稚園了...

      刪除
    2. 記得我細個七八歲嘅時候 淨係識得去下牌坊白鴿巢玩下蟋蟀 由朝到黑通街走
      哈……

      刪除
    3. 幾時再過黎玩下呀~師兄好少回澳門了嗎?

      刪除
    4. 最主要都係人太多 澳門街始終地少車多人多
      除咗新起幾個大賭場之外 以前嘅景點人面全非
      當地人可能覺得係漸變 但對我嚟講就係翻天覆地
      諗諗下對上一次過嚟玩 已經係金莎開幕嗰年 😵

      刪除
  3. 有些人是極細B K1 讀兩年。理論上,K1基本上是純粹玩的。讀兩年其實只是玩兩年。但實際上,神校的操作嘛... 我那懂呢??? 讀兩年好不好,也就見仁見智了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地偉大的政府規定K 班必須直升, 即係主戰場將會發生在小學..

      好想自己有風兄的氣勢, 唯有努力打造小漁船吧

      刪除
    2. PN 係咪類似托兒所的大班?


      刪除
    3. 類似。阿囝是讀純玩的PN。

      刪除
  4. 既然無心插柳都能相中心儀學校,早一年入讀可以早一年知道令千金天賦丶潛質及興趣,煩心事早早了卻一件。
    遲一年考又未必考到心儀學校,到時仲煩多二錢重。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀, 而且學三兄講就腳真係無敵, 哥間仲要就腳得黎區內算有名氣, 我都覺機會難得

      刪除
  5. 細B對學習確弊多於利, 但考到心儀學校又實在機不可失, 唯有日後多費心幫幫小朋友, 多點理解, 不要催谷
    至於重讀, 除非是特別原因, 大多數無用, 可能更差. 不應自以為這是選項

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝匿名兄, 是的, 不應該一開始就假定可以用重讀黎應付, 謝謝提點

      刪除
  6. 未冧過班既覺得當年未冧班, 真係生平一大憾事
    點解? 當年入大學計兩次成績, CE同AL難度差十倍, 但係比重係5:5(無記錯既話)
    結果AL先發圍又如何, CE得果十幾分, 就注定入唔倒三大了!
    如果當年比我考多次CE攞住30分, 錢途應該不一樣... 俱往矣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪哥陣咁岩轉制度? 如果是真係有D 無奈..

      刪除
  7. 女兒成熟得早,重不重讀不好說,兒子的話,一定重讀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 如果仔真係唔洗講, 遲發育一定要等多年

      刪除
  8. 若是極小B個人認為还是第下年再讀, 身边有位同事的小孩也是極小B, 上到小學追不上, 結果要留班!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝斗滿哥, 呢個係我同我老婆最擔心的, K 班很快樂..小學很沮喪...

      刪除
  9. 以孩子愉快輕鬆學習過程為首要考慮,腦部發育 理解能力和手部肌肉發展得比較好對學習有利。較乖巧的小朋友亦得老師注意與讚賞從而更有自信心。😄
    我會選擇給小寶寶在家玩多一年先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝cool 姐, 最壞情況係好似叫中學生番大學咁, 聽到一舊飯, 又唔識表達聽唔明...謝謝你的意見

      刪除
    2. 若決定下年才讓細B女入K,誠懇地寫信給園方交代讓其他人可補上同時問問可否留位😀下年入讀

      刪除
    3. 謝cool 姐意見, 真係無諗過唔讀都最好寫番封信, 留個好印象的確係好重要

      刪除
  10. 我個仔都係極小B,當年又無想呢個問題,
    但佢成個成長期至現今大學都無出問題,
    讀K1仲俾老師告知佢比較懂事,安排坐長枱最邊位管住唔俾其他小朋友出位,
    所以各有不同,女兒能考上,自有她的能力,不用太担心,
    每個小朋友都有本身的能力,只要不是抜苗助長,
    我贊成任她能力去決定未來方向.
    FL

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝FL 留言, 我最後都係決定任得佢順其自然, 既然學校收即係覺得佢有能力吧, 咁我就唯有信學校的眼光啦, 哈哈

      謝謝你!

      刪除