2018年12月17日 星期一

2018 結一結

今年....其實以前幾年一樣...唔覺得自己做得特別好

係1883 單天保至尊, 不過由於我2.4 沽左1/3, 所以唔算食得多, 不過做股票就係咁, 完美情況只會係幻想中發生, 唔好成日諗早知XXX, 無用的

1883 係第一隻我由2.6到2.2 到1.9 到番2.9 都仲有貨的股, 係一個非常好的經驗

2018最傷的係誠哥系, 不過我知道回升只係遲早的事, 係必然會發生的, 所以都無乜感想

總結, 2018 應該打和或超微賺吧, 沒有刻意去紀錄, 一來懶...二來都係懶...


最開心係同各位blog 友不斷交流同學習, 大家背景, 理念, 飯數都不同, 呢樣真係現實世界俾唔到

一來...現實好難大家坦蕩蕩咁交流, 我從來唔會同身邊任何仁透露自己渣咩股, 以免害人無FD 做

二來...討論(爭論?)得太多, 真係難免傷感情, 哈哈



2019我自己睇得唔係咁差, 大家成日話脫歐, 意大利債務, 法國又示威, 又貿易戰, 又封殺華為

我依然相信, 世界無一日沒有危機, 天下無一日沒有新聞


借用blog 友提到的斯托克代爾悖論:

//對前途充滿信心,但又直視殘酷的現實。

堅持你一定會成功的信念,同時,要面對現實中最殘忍的事實,不論有多大的困難,不論它們是什麼。//



祝各位聖誕快樂, 2019 投資順利 :)



17 則留言:

  1. 回覆
    1. 我今年賺錢都係靠公用股,講出嚟都笑死人哈哈
      我都唔會同朋友講股票,就算講都係講一般資料,一定唔會推介,推介完,賺錢無得分,虧錢俾人怨,世間最吃力不討好的事,莫過於此。

      刪除
    2. 係呀, 所以我朋友問親我, 我都係話買ETF, 而且自己都未做到可以比意見人

      PS. 呢度沙發非常易拿, 哈哈

      刪除
  2. //我依然相信, 世界無一日沒有危機, 天下無一日沒有新聞
    師兄已進化至禪師的境界!

    回覆刪除
  3. 老王兄,聖誕快樂。老王兄投資一向穩健,今年應跑贏很多散戶。
    我自己都很少跟身邊人談投資,身邊大部份人都是短炒賺差價,他們就算經常蝕但都享受炒的感覺,佢哋咁enjoy我無謂掃興。不過聽朋友講投資都唔錯,因為佢哋一般都比我掌握更多資訊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝夢想爸, 朋友問我買咩, 我就忍唔住total 不絕咁講我的投資理念, 但佢地聽左一陣通常會開始無FEEL....

      刪除
  4. 因為長和安全過1883?所以這樣選?
    聖誕快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 十倍哥, 跟據我經驗, 我發現如果我不定下止盈會有很大問題, 因為我發現股價和基本面的相關性沒有想像中大, 所以我強迫自己必要按步止盈

      買入長和, 只係因為佢係我組合跌得最多:P

      見笑了

      刪除
  5. 回覆
    1. R 哥, 好快就會見到你update 移民後的近況, 講真, 好期待, 因為我知我走唔到...

      刪除
    2. 我都好期待,又有啲忐忑,好似小學生去旅行前一晚咁

      走唔到咪留係度搵錢囉,稅又交少啲,衣食行又好啲...都係生活啫。

      刪除
    3. 的確, 港澳雖然唔係生活的好地方, 但絕對係搵錢的好地方 :)

      刪除
  6. 師兄是澳門人嗎?
    祝你聖誕快樂.

    雪明

    回覆刪除
    回覆
    1. 傳說中的雪明哥! 十倍兄成日提起你, 哈哈

      係呀, 沒夢想咸魚馬交仔一名, 多多交流

      刪除
    2. 什麼傳說, 笑話, 澳門的傳說是味皇兄...
      有空出來飲啡...交流下

      刪除
    3. 1883 我都係抄味皇, 澳門人之寶

      好...啡一啡 :)

      刪除