2018年2月8日 星期四

做股票, 就係做心態

今日終於插穿3萬點, 其實個市升左咁多回一回, 大家就咁大反應係咪即係証明左一樣野?

大家都係高位追左貨?


小弟因為係主力誠誠股, 受惠唔到大升市, 所以而家只係打回原型

有一句說話blog友講得好岩

大家係咪成日都恐懼得太早, 貪婪得太遲?

基本面無變, 點解700 300蚊覺得貴, 400蚊又覺得平? 

建行5蚊好貴, 但9蚊好抵買?

當然個氣氛係好正, 大家都買買買哥陣入市, 係同大家同一條線, 

其實我覺得大家最驚唔係大跌市, 係人升我唔升, 我跌人唔跌

大家一齊跌, 雖然大家係會上 hk discuss 吹下水, 但你見個個都傷, 你反而無咁傷, 你覺得大家一齊唔見5萬傷D, 定人地執100萬你執5000 傷D?

Anyway 林少陽講得好, 呢D 跌市大家係時候番番基本面, 睇下咩股係值得你渣到退休, 咩股係你純綷一齊升升升所以買入?

長建65 蚊. 下年息己去到3厘8, 由開波到而家無減過息? 再一年就4厘

1113, 173 今年肯定爆數, 173 又係接近4厘, 下年至少有千幾個單位賣, 怕嗎?

1883 話明會考慮加派息, 接近7厘 (當然佢話je, 吹下水可能)

置富 都去番6 厘, 大哥, 14 蚊NAV, 想點呀

當然股災就係沒有最平只有更平, 曹仁超講過, 當年和記由三十幾插到7蚊, 佢先入場, 一路跌一路溝, 最後去到1 蚊, 呢個故事我一直記住

呢個世界的危機其實一直都在, 世界何曾有一日靜止過?

最緊要係知自己做緊乜, 你知唔知自己做緊乜?

做股票, 就係做心態呀!

8 則留言:

  1. 今日又發現一大班人出嚟抽水啦 乜鬼專家之類 誰人一早就已經睇好但又冇做好 誰人最近一早已經睇淡但又冇做淡
    股市始终都係身體力行嘅地方

    回覆刪除
    回覆
    1. 升跌都有一班友出黎認叻架, 佢地GE 生態圈係咁, 哈哈

      刪除
  2. 如果今次係一個調整之後再升,就係一個幾好的rehearsal,讓投資者檢視一下自己的組合和投資策略。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔敢講係咪調整, 不如兩手準備真係有用的

      刪除
    2. 呢個諗法幾好, 事實上之前油價大跌, 迫住好多產油國加速轉型, 今日石油產業穩定番, 但呢d國家已經明顯加強經濟基礎, 變得更多元化, 就算油價再跌都冇咁傷

      投資都係一樣, 玩黎玩去都係比其他人牽住鼻子走既話, 永遠唔會有進步

      刪除
    3. 係呀, 正如個市大升同大跌, 如果你的標的只係某D 股票, 其實無視大市都未常不可丫

      刪除
  3. 喂… 祝老王新年快上 身體健康

    回覆刪除