2017年7月20日 星期四

香港建設的奇幻漂流


話說香港建設最近又升到新高, 我想費up 下點解當初又會買番佢?

第一次買哥陣好老實. 係睇左市場SIR 推介, 一開始有左折讓的印象, 之後只係睇左最近的年報就買左, 後來佢一震我就走了

跟住其實我無再留意佢, 後來係雪球禁禁下, 睇左佢的發展史, 覺得呢隻股票同佢個大佬黃剛, 都可以話係一個奇BA

話說呢隻當年的老千, 分別比好多大財團接過手, 內地巨企又有, 本地薑又有, 外國基金又有, 但就搞黎搞去都搞唔掂, 年年勁蝕唔知咩料, 搞到個個主要股東都喊三聲, 之後黃剛出手接左, 用左十幾年時間, 終於叫有番D 睇頭變番一間"正常"公司

呢D 故仔其實都唔算新奇, 但你留意番黃剛, 佢係印尼金光集團的富2 代 , 正常好地地咁大個集團唔玩, 係都要用十幾億買個爛攤子番黎, 雖然十幾億對金光集團只係零頭, 咁好正常你搞左幾年都搞唔掂. 你都放棄啦, 但黃剛無, 佢一路堅持, 係咁搞, 雖然中間佢有出下D 小手段攤薄小股東利益(但其實當年都無乜利益可言), 又搞下合股, 不過呢D 對於D 正宗老千股, 跟本不算手段吧.

唔好講香港建設本身有乜乜乜資產, 就憑呢個富2代, 十年磨一劍, 白花花的用自己的青春默默係度收搭殘局, 我已經好佩服佢, 情況就如一D 被放逐的皇子, 出去磨練咁, 最後帶兵番去救自己國家 (扯太遠?)

用少少錢去投資呢個被磨鍊的富2 代, 我覺得值得GE



PS. 我記得太概係咁, 太細緻的劇情有錯請原諒 :P

========================================================================
哇~~電能長建加埋又派成9 蚊~~~XoX~~第一次FEEL 到一隻股票係咁派特別息的爽~
雖然明知佢係割肉餵鷹, 但計埋上次的息, 呢兩兄弟派成20 蚊比我, 我無養錯你地呀....

5 則留言:

  1. 可能為私有化鋪路中:)
    anyway老王兄今次肥曬xd

    我更期待新創建的表現

    回覆刪除
  2. 另外如果提起東南亞富豪,可以留意一下第一太平(142)啊!林氏家族也有一個大起大落的精彩故事

    回覆刪除
  3. 慚愧呀, 我個組合一路都跑輸大市好多好多, 就算今次誠哥雙雄+ 香港建設升我都仲係跑輸大市...哈哈

    回覆刪除
  4. 我持有電能,長和,反而沒有長建。作為股小股東,當然開心。我都希望電能長遠仍然值得我們持有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀~~不過我估電能派多次特息可能就會被放埋一邊唔理, 長建會KEEP 住搞拼購,而且大公子可能對長建多D 情意結

      刪除