2017年5月10日 星期三

我的過錯

之前己經誓神劈願講過唔會再犯同樣的錯, 但係呢幾次的操作都係失敗收場, 我覺得自己真係好無用...定落的規距一樣都遵守唔到

1. 高位追入左香港建設, 然後幾日後被震走
2. 高住追入左華能新能源, 今日無LALA 又爆出低位配股又被震走
3, 低位入左南航, 升左加倉, 然後一跌又被震走
4. 低位入左國航, 升左加倉, 又係被震走!!

我真係對自己好失望好失望, 明明講左恒指24000 後就唔再買賣, 一樣都做唔到, 升就驚唔夠貨, 跌就恐慌, 經常懷疑自己的判斷, 左搖右擺....

我唔會怪罪市場同任何人, 呢個係我的問題, 克服唔到我一世都不會成功

有無人可以教下我點先可以做到嚴守紀律?

23 則留言:

  1. 如果你有睇我個資置配置,你就知道我每樣嘢都有formula,都有rules,機械化操作,排除一切感情:當你能夠抽離你自己個投資組合,用局外人的角度冷眼旁觀,就可「守紀律」。
    所以,先問下自己,「抽離」、「冷靜」、「嚴守紀律」是否適合自己的性格。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝魔術兄分享,可能真係同我的個性有關,我太著重回報,一千幾百都放不低,會朝住魔術兄的方法鑽研!感謝!

      刪除
  2. 能寫得出和面對自己的所謂過錯,已經是了不起的事情。不必失望。
    我相信真金白銀去投資的人以上所有全部有做過,或正在做。一定要給意見,我個人認為REITS + ETF + 公用股 溝埋一起大額月供,堅持十年以上,效果如慢火涼茶,醇厚而味甘。

    退步原來是向前,一起加油吧爸爸 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 不建議長期月供,仲要係大額就更不可取。十年前已經寫咗,原理請見:
      https://magicianyang.blogspot.hk/2007/10/2nd-edition_30.html

      刪除
    2. 其實我今年年頭已決意只買熟悉的藍籌同ETF,ETF絕對適合我呢種左搖右擺的人,無左個股舖天蓋地的新聞我應該可以集中精神,希望來緊可以專注自己喜歡的股票,謝喜爸同魔術兄!

      刪除
    3. Oh 謝謝校友魔術師意見,定會重新檢視現行五只月供股票的操作。月供煤氣盈富港交所多年, 除港交所股價有明顯升幅外,其他股價回報率計算只有個位微利,計及港交所煤氣紅股效益則個人感覺不錯, 期間省回心力及出入時間 , 月供股票個人定位是一个有效的儲蓄習慣。

      刪除
    4. //月供股票個人定位是一个有效的儲蓄習慣。

      不同意。此等「儲蓄」只適宜年輕人在起步階段操作,以三至五年為限。除了我之前引文所講的重點之外,你儲到第六十個月,每月供款只佔全 portfolio 的 1/60 (或更低,如果你個portfolio 係有賺的話),平均成本效用頗低,同「以市價追貨」無異。

      刪除
  3. 其實應該問點解會買, 點解會賣?
    原因係睇圖定係基本因素?
    你講多D DETAILS 等各大師分析一下 (而我不是)

    回覆刪除
    回覆
    1. 二當兄,我買任何一隻股都有做一定研究架,只係當見到佢壞消息或震倉就會想沽之而後快,又會一下推翻自己當初的研究,我真係好鬼煩

      刪除
  4. 王生,我應該在你還是小孩時以開始炒股,看過有關炒股的書籍可開間小型圖書館,巴菲特理論,睡著也識背。但也不是常常繼續犯錯,有些更是明知故犯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過買入的股票變廢紙,不夠一星期輸了近半家當,還有了失眠病,但留得青山在,那怕無柴笑。
      若然真的對選股無信心,就以後只買11,66,3328,16,2五隻,候位買入後無錢賺就不賣。

      刪除
  5. 炒股若真的容易賺錢,還有誰人去工作?來日方長,只要吾好一誧就輸到翻吾到身,每次新投資都進步一點點,最後嬴家必是你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝Billy兄,可能我真係經歷太少,所以成日左搖右擺,或者真如你所說,路還很長,希望將來我可以有所進步!感激!

      刪除
  6. 升就驚唔夠貨, 跌就恐慌, 經常懷疑自己的判斷, 左搖右擺....

    我相信這是人之常情,不知道老王兄心裏會不會這樣想:博唔博好,博左賺多D,唔博之後升左又覺得好蝕。

    我自己有時也會有這種念頭,尤其是在這種巿況。我自己的解法方法就是唔去睇股票,升跌也好,只要知道自己持有的是什麼股票,有什麼質素就可以

    回覆刪除
    回覆
    1. 感謝Vision留言,我真係要試下遠離股市,希望唔好俾佢影響自己判斷

      刪除
  7. 王兄,你犯的錯是人性使然,好難一次過改。犯錯後一心急,好容易連續犯錯。
    離一離市,令自己冷靜幾日先,再行檢討。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝風兄,市場資訊太多,我又太得閒,可能要從生活上改變自己先得,謝謝!

      刪除
  8. 其實我和你一樣都有紀律差的毛病, 好多時呢d野係搣唔甩, 又或者改完之後點都會仲有少少(人既本性), 但我傾向在選股方面唔揀周期股, 集中買公用/收息類股票, 呢d野波幅細, 睇錯市又可以死坐收息(之前我買數碼通奶野坐貨坐到而家, 差唔多返家鄕), 你只要唔犯大錯基本上唔使蝕, 當然個缺點就係每年回報率唔會太高

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前我寫係hutchison capital一篇長文介紹過下我既投資方法, 基本上就係公用股+炒波幅, 其實每年都可以安全地有10-14%回報, 當然及唔上你買科技股增長股, 不過如果你接受一年10%回報左右, 我個方法應該work既, 希望幫到你:)

      刪除
    2. 謝和記兄留言,我其實只求每年5至10%架咋,不過市場太多傳奇,有時又會想放少少落去增長股試下,可能股票都要夾人,有d人真係注定不可買波幅股,希望我可以戒得甩:)

      刪除
  9. 信心要累積!
    我對自己組合成員都頗有信心,即使交易所停市十年也沒多大影響。

    回覆刪除
  10. 以後只買2800也可,專心專一。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝Lok兄,希望我自己真係記住呢d教訓,真係好多謝各位的留言, 我會努力的

      刪除