2022年9月27日 星期二

寫在恒指萬七點時

估唔到有機會再見到恒指萬七點

呢個時候有現金的人一定好爽, 遍地低估的港股更低估

我都曾經幻想有一日REITS 大暴跌就瘋狂買入, 然後十年不看

我相信呢個想法九成投資者都係咁諗

但到真係遍地REITS 8,9厘, 我也只敢小刀

人性真係有趣的東西

呢個blog 個名, 方舟打造, 雖然有D kai, 但其實係我投資的初衷

就係老有所依, 有隻舢舨仔, 可以載住我滿船收息股, 唔洗擔心

幻想很美好, 事實很骨感, 玩左十幾年發現想法太單純

現實係, 長期投資不等於長渣一隻股

沒有不勞而獲的事, 投資一樣, 你要做好, 花的功夫不比打工少

低位永遠有更低, 錯過左今波買入機會, 又不知要等幾耐

偉哥講得岩, 你要做左側就要預左慢慢買同鎖倉, 如果唔係乖乖等右側吧

講到尾, 資金量, 心態, 目的, 計劃, 決定你是否可以捱過今次熊

萬物皆週期, 我偏向永遠stay 係市場, 累積經驗


最後引用我最鐘意的一句說話

對前途充滿信心,但又直視殘酷的現實。 堅持你一定會成功的信念,同時,要面對現實中最殘忍的事實不論有多大的困難,不論它們是什麼。


共勉之, 大家二萬五再見:)

4 則留言: