2020年4月20日 星期一

3175 的迷思

3175 唔係追蹤現價油
3175 唔係追蹤現價油
3175 唔係追蹤現價油

係期油呀, 唔好成日諗住油價好平, 升番一倍就禾味

更唔好諗住長渣終有一日油價會上番

3175 係衍生產品黎, 唔好比佢個名ETF 呃左以為係2800啦

咁荀個個都賣樓all in la

成個hk discuss 都講隻3175你就知咩料啦

利申, 之前買過少少執了餐飯

13 則留言:

  1. 其實你點大叫都無人,想買果班你點都阻唔到人地呢。

    賺蝕都唔關我事,不過因為自己奶過嘢(嚴格黎講係奶緊,仲有少少USO 未清晒),所以希望多啲人買之前研究下自己買緊啲乜。唔好好似我咁發現「WTI 升左0.5喎,點解唔郁既?」

    Money fool 有一篇講油ETF 好貼價,但佢無講而家個轉倉成本超高,油價要點升先會賺到錢(我覺得咁好不負責任,當然,佢講明係fool 你都信佢咁你都有責任)。

    我而家反而想做空USO...唔沽空都至少Long Put 吖...

    Money fool 篇文:

    https://hk.finance.yahoo.com/news/%E6%B2%B9%E5%83%B9%E5%86%8D%E5%9B%9E%E5%8B%87-%E8%B2%B7%E5%8E%9F%E6%B2%B9etf%E9%82%84%E6%98%AF-%E4%B8%89%E6%A1%B6%E6%B2%B9-050513048.html

    回覆刪除
    回覆
    1. Money Fool D 分析有少少怪, 我睇過少少就無睇

      講真我之前4.6 都係因為以為佢係石油ETF 先買, 之後5.6 放了, 早幾日想再撈先發覺全世界都開始討論呢隻3175, 我先覺得有鑊氣, 好彩因為佢突然出名, 好多人開始分析隻野, 我先知佢當中的玄機

      都係哥句, 咁荀, 個個賣樓柯煙啦, 係人都知5年後油價會升番啦, 所以呢?

      刪除
    2. 所謂多人的地方唔好企,睇下香討近兩星期超多3175 的討論,加上自己都係見佢係油ETF 就衝入去就知呢個世界無咁筍的事。

      當然,油價可能突然反彈100%,或者散戶自己炒高佢令3175 變成溢價。最緊買果個人知道自己賭緊乜呢。

      刪除
    3. 話時話yan 哥知唔知70兄做乜無啦啦人間消失? 佢辣中了咩人?

      刪除
    4. 我都覺得好可惜,雖然主要只係CD-rom,連whatsapp/telegraph gp 都無入,但佢本身寫嘢只係玩下for fun 而被人起底就唔太好呢。

      我只係睇連登估返轉頭,未必100% 正確的。如果有人在佢gp 應該清楚啲。

      之前佢在 youtube 講開點對付無良業主,因為咁得罪左人,有個懷疑業主不斷追擊佢。再加上佢自己話自己係藍,咁在連登就算有人話佢好正常都俾人一句「做咩要聽藍絲blogger」打返轉頭(呢種講法同黨有咩分別)。結果果個業主、佢同佢老婆都俾人起左底,之後就係我地睇到的封blog 同封youtube 了。

      刪除
    5. 可惜....當年有財自想法都係來自佢blog, 來不及道謝了

      刪除
    6. remember too good to be true!

      刪除
  2. 好似連 Taichen 個 blog 都消失咗...

    回覆刪除
    回覆
    1. 有幸最後到見到Tai 哥神操作...不枉了

      刪除
    2. 點解講到我過世 =[

      我錯手刪了舊blog, 而家換返新網址。

      刪除
  3. 現香港時間4月21日零時51分,油價USD7.7了,比歷史上任何一個時間都要低....

    回覆刪除
    回覆
    1. 每天也見證歷史, 但一單爆煲消息都無. 感覺不妥

      刪除