2019年8月12日 星期一

長和5厘

我就黎頂唔住啦.....

長和就黎5厘啦...

好想好想好想大大一注買落去之後唔理呀...

忍呀忍呀....

長和係誠哥年代從未減過派息, 除非鉅頭打破傳統, 咁我真係抵輸...當自己高位買左龍床盤吧




15 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢D 市最怕太快射晒D 子彈, 無其他野驚

      刪除
    2. 我相信63或以下有不少人allin

      刪除
    3. 講真,63我真係頂唔住,入左就唔睇了

      刪除
    4. 真係流哂口水
      今日一路係公司做野一路流~

      刪除
  2. 今日你同鄉下仔都不若而同。。做忍者。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄉下哥換馬了, 我應該都快忍唔住了,可能將D 二三線地產轉晒長和

      刪除
    2. 我都集中火力到餘下3隻股票

      刪除
    3. "我應該都快忍唔住了"×10
      "我都集中火力",我太多💝
      😄

      刪除
    4. AK 哥, 邊三隻?
      cool 姐, 人之常情呀!! 好股大特價

      刪除
    5. 長和 同你一條船,配置外圍綜合企業不二之選

      南順 內需消費 本港業務現金牛,看內地增長。

      中信國際電訊,基本消費,一日唔上網非常難受。

      刪除
    6. 鄉下哥,你真曳
      Ak gor 避開地產股很理智

      刪除
  3. 小弟依家都係重倉長和,5里真係margin都用埋all in

    回覆刪除