2018年9月19日 星期三

一個狂想

有時我會諗, 其實咁幾十萬幾十萬咁買股, 出出入入, 比你執到十零廿萬一年, 其實對你的人生有什麼幫助呢? 是否可以令你改變現有生活呢?

而且出出入入賺下輸下, 倒不如我一下炸幾球落一隻最有信心的股

佢爆升就收手, 會唔會仲加直接?

因為個結果係顯而易見的, 學勁WIN 哥講

1. 贏, 就可以改變
2, 輸, 保持現狀而已

總好過每日三心兩意, 又想買呢隻又想買哥隻, 跌10%又話要止蝕, 升20% 又唔知走唔走好呢?

什麼貿易戰基本面分析一大堆, 對收益真的有幫助嗎?

哈哈, 一個狂想而己, 大家唔洗話咩同賭錢無分別, 放晒同一個籃之類, 當brainstorm 下

13 則留言:

  1. //什麼貿易戰基本面分析一大堆, 對收益真的有幫助嗎?
    王兄,對貿易戰基本面分析查實對中短期獲得收益真係沒有多大幫助。小弟同一位好朋友成日都交流對貿易戰的看法。每次他問我咁買乜、賣乜,點賺錢?我都口啞啞,唔識答。唯一的結論是美帝無能力以貿易戰打死中國,所以只要美股唔爆,長期持有一大堆HK / SG REIT、公用股、甚至係香港二手樓應該仍然是相對安全。小弟個REIT倉一直都係無乜改變。
    第二個結論,係目前中期選舉情況對特帝十分不利。如何用這個結論賺錢,則要考個人功力了!

    回覆刪除
  2. 三人哥, 我絕對極度相信而家係買入優質資產的大好機會, 外圍不斷吹個貿易戰點打點打, 世界末日, 君不見真正的世界末日豈係普通人能預計到?

    REITS 我一路好想買但係未岩價, 反而1113 我越買越多..就黎爆倉...哈

    BTW 好鬼鐘意睇你D 經濟分析, 簡單易明有POINT, 不會好似其他人咁黎黎去去三幅P, 悶!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實容易撤走的廠老早隨一帶一路走了。現在留下來的,很多時是因為成條供應鏈的優勢很難被複製。比如有位基金經理說,要在東南亞找一個10萬人大廠/大型生產基地很難,因為當地人根本不願搬離老家去工作。這與中國國內的模式相去甚遠。
      再講,今天中國的廠仍然是面對請不到工人的情況,少一點加班,他們已拉大隊走了。實質中國的廠面對的最大威脅是政府改革社保制度的步伐過快,導致勞動成本上漲的速度過高。所以,貿易戰的實際影響與媒體描述的確相距甚遠。

      刪除
    2. 正是, 媒體越係煲得勁. 越唔洗擔心, 唯恐天下不亂, 全部媒體都有自己立場, 無立場的又無咁好睇, 哈

      刪除
  3. 老王兄, 煲死一隻股唔係唔得, 但係要問下自己有幾認識呢隻股票, 基金經理都話可以去實地視察有冇做假, 又或者審核下條數。作為老散, 最多可以睇下年報, 新聞, 除非你真係非常認識隻股, 否則一個政策, 一個錯既決定, 可以影響成世 (8號仔, 330, 2888)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 二兄, 呢個又涉及另一個問題, 點為之夠認識呢? 就算比你見到李嘉誠, 佢都未必全部野都同你講, 但好肯定出事前D 股點都有D 野可以比你發現, 無可能今日仲好好景聽日就執粒

      呢篇文只係純綷係一個角度去睇, 既然我地點做都未必做得好, 不如一野炸落去, 落得清靜, 哈哈, 當然肯咁做的又係非凡人了

      刪除
  4. 投資, LESS IS MORE
    100幾隻股出出入入, 只係幫銀行打工, 白忙一場

    回覆刪除
    回覆
    1. 君不見賭場的賭仔, 死磨爛磨個D一定係輸硬
      反而你放開心情, 入去賭口2000蚊21點反而勝率仲高

      刪除
    2. 無錯, 炸落去表面只係一個動作, 實際的重點係背後的人個Mindset, 明白自己, 了解自己, 知道市場無常, 咁的情況下炸落去, 呢D 先係高手

      正如股市黎黎去去都只係買同賣, 點解都可以有一千幾百萬種玩法?

      因為股市上最大的變化因素不是公司, 而係人心

      刪除
  5. 首先以下假設要成立先得

    1. 贏, 就可以改變
    2, 輸, 保持現狀而已

    只怕現實係咁...
    1. 贏, 就可以改變
    2, 輸, 就仆晒街

    何況人性係有Loss aversion.
    贏100%唔會知足
    輸50%就嗌救命

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確係, 係咪真係可以將哥幾球野撇帳而不影響生活? 講就易...

      睇下雷曼苦主, 其實有我估買得雷曼9成係閑錢放係銀行先會比職員遊說, 但大部份人都接受唔到無左舊錢的事實...

      醉心兄又講左一個重點, 感謝!

      刪除
  6. 尼篇文好有心道
    同有批只懂貪的散户是扺死

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝師兄回覆, 最後我係雪球搵到答案:

      //分散的作用不只是防御功能,它的作用是能使你的投资体系更趋向于其隐含内在的收益率,投资单个低估股票能占一定赔率概率优势,但是未必能享受这种优势,大批量分散能使投资组合稳占这种优势,而且波动不大。假如英皇娱乐酒店市值20亿,你找老板说,我在你赌场玩百家乐一把梭哈压20亿,赢了赌场归我,输了钱给你,老板是不会干的。但是如果你这20亿,去玩每把上限100万的百家乐,老板会非常欢迎,这20亿不管怎么赌下去,最终都会输光,因为赌场老板每次赌局占有一定的赔率优势。所以低估和分散缺一不可。

      刪除