2017年11月22日 星期三

懷疑人生系列

個市終於都破左30000 點, 可惜正如大家都知, 唔係個個散戶都可以賺到大錢, 包括小弟

有時望住自己D 股, 明明睇黎睇去都唔覺有問題, 甚至有時想一野all in 落去等下年業績, 但係又會擔心係咪自己心存偏見, 有D 野自己睇漏左?

好似1113 , 今年賣樓肯定爆錶, 又賣埋中環中心, 點解都仲係跑輸16?

1883 收入係下跌, 但盈利上升又派息靚仔, 點解又會跌到P 係度呢?

700 大升, 我早排都忍唔係入左一手, 想FEEL 下隻股個威力, 結果唔洗一星期佢就由388 升到430, 痴線, 我真係唔了解佢, 所以執幾千就走左, 但係買入之後, 日日睇住佢爆頂, 哥刻個心係好安全, 覺得同個市企係一線,  同買D 逆勢股真係兩種感覺

曾經有人講過, 股票係坐出黎, 只要用90%時間分析, 1%時間睇盤, 淨低時間就去飲杯啡就得

個市已去到3萬, 但其實好多股都無升, 如果呢一刻爆, 我都唔知好嬲定好笑


8 則留言:

  1. same here, 只可以阿Q d 咁諗收住息咁坐貨。點都好, 今年都叫有增進, 有人一日搵十億, 有人一日搵一百蚊, 雖然比上不足, 慶幸自已比下有餘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯, 其實我原意係只想打敗通漲, 但見個市一路升, 有時真係會被影響得好緊要, 唔可以再堅持自己

      刪除
  2. 我都有同感。

    諗起呢句「吃肉的時候沒跟上,挨刀的時候一刀沒少挨」。

    但我手上多數都係收息股,所以坐下都無所謂啦唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. Ryan 兄所言什是, 真係爆又驚唔爆又驚, 我都係第一次咁心理唔平衡...

      刪除
  3. 30000點係咪會爆無人知,「感覺」又唔似,可能我同金融海嘯的時候比較所以覺得唔似。現在賺少咗唔緊要,因為在高風險裡賺錢不是人人都適合,尤其是我們這些要養妻活兒的人。最後要在牛市完咗後唔好心急,保持足夠現金水平,到時通街平貨有錢入市的人就係贏家。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝夢想father, 你真係講得好岩, 我地大家都要養妻活兒, 一子錯除時連累家人, 多謝你的意見!!

      刪除
  4. Hello 王兄,和你一樣,上星期用388$買了一手700鬥氣,之後不到一星期去到439。個心完全好滿足,感覺好似和大市同步。當然重倉的1113還是累積好少升幅。但有時想,有這二個組合,大市升或跌都應該有賺gwa. Haha. Thx koma

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, koma 兄其實我一開始都諗住加700 入組合唔理, 點知佢升得太急, 我就唯有食左先講, 留番多D 錢加1113 :P

      刪除