2017年1月22日 星期日

財富是如何累積的

岩岩睇完追風兄個Blog 講移民, 其實我一直都好想退休後移民去歐洲, 用一條命去體驗兩個人生, 但無奈佢最cheap 都要50萬歐, 即約450萬, 我突然又諗一個人點樣先可以草到450萬?

我計一年草40萬, 我估都己經好威, 都要十年先草到400萬, 當中仲要唔涉及重大的開支如買車, 換樓, 供仔女出國讀書 等等

再望一望D 樓, 求其都要500 萬Up, 究竟財富係點樣累積的?

除左做生意, 靠投資的話一定要有一次經濟洗禮加重生先有可能有呢個機會

如1987, 2003, 2007, 哥D

但係馬後炮好多人識講, 到真係遇到你係咪真係準備好? 你有諗過點做嗎?

我諗首先係要有本金, 然後係心態, 心態未ready 有本金都無用

如果而家未係時候, 或者我都係時候準備下, 一個人的一生或者就係等一個機會

衰左咁點?

繼續原本的人生囉...但既然我地出生得係呢度有機會去改變/去博, 咩都唔做不是很可惜嗎?

7 則留言:

  1. 如果想利用大危機洗牌而令自己富有一點, 其實難度也很高, 危機時可能全球經濟治安也差, 自己工作也不知能否保住, 所以可能沒時間去想如何把握機會

    回覆刪除
    回覆
    1. 正是....我都明白講好易做好難, 不過我覺得股票就是小數人賺多數人的遊戲, 真係做到的人真係萬中無一...cry...

      刪除
  2. 的確儲第一桶金的難度是最高的,一般收入又可以在十年內儲到450萬的人通常都有過人之處,包括:
    1. 創業成功,但不是人人性格都適合創業的,失敗率極大;
    2. 前幾年夠膽買樓炒樓,不要忘記只是七年前,香港還是200多萬可買私人樓;
    3. 投資,但多數人炒股票結果都是輸的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自問1,2 都與我無緣, 唯有寄望3 吧, 不奢望可以一夜致富, 起碼保持每年有增長己經好開心了

      刪除
    2. 對,欲速則不達,加油!

      刪除
  3. 子華廿幾年前說過: 有樓有樓, 冇樓冇樓, 有樓可以變無樓, 無樓就永遠都無樓了!

    將樓換成資產/金錢, 亦為同一道理。

    第一桶金最簡單的方法是儲, 不能考慮捷徑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 了解, 無本金有幾多機會都無用 :)

      刪除